Hop til indhold

Silje Jylland. Din frække jyske blondine på 24 år!

Featured Replies

Skrevet
Rovfuglen skrev, for 2 timer siden:

Hold dig væk! Scammer og afpresning

Ikke for at være på tværs. Og du har sikkert hold i din udlægning, om dette ellers så pæne på sit ydre unge pigebarn ...

Men for en god og særligt hædersmands skyld; kan du ikke uddybe lidt, dit korte indlæg, så "spørger" får en god, reel og saglig forståelse for dit synspunkt !

..... selvfølgelig ment efter bedste hensigt .........

Helge N

Skrevet
Fyren7500 skrev, for 29 minutter siden:

Det andet link er lige så søgebart som dit, jeg kommer ihvertfald ind på samme side!

Hvis man søger på annoncenummeret via luppen øverst på siden skal annoncenummeret 423040 indtastes og så skal nummeret være i “klar” tekst for at være søgbart :)

Skrevet
Helge N skrev, for 1 time siden:

Ikke for at være på tværs. Og du har sikkert hold i din udlægning, om dette ellers så pæne på sit ydre unge pigebarn ...

Men for en god og særligt hædersmands skyld; kan du ikke uddybe lidt, dit korte indlæg, så "spørger" får en god, reel og saglig forståelse for dit synspunkt !

..... selvfølgelig ment efter bedste hensigt .........

Helge N

En bekendt har fortalt, at han er blevet afpresset af "hende" til at sende penge. Ellers ville "hun" afsløre ham for familie og venner. 

Jeg skal ikke sige om hun er ægte eller ej, men pas på med at dele oplysninger om jer selv.

Skrevet
Aarhusfyr1974 skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der kan berette om hun er “ægte” ?

Link

undskyld til de danske piger der er ægte. Men det er efterhånden rigtig svært at finde ud af når det er Danske piger om de er ægte eller fake.

Jeg er begyndte at holde mig til de sikker udenlandske piger. Men det er efterhånden også svært at finde ud af.  

Men dem med gode anmeldelser er som regel ægte. Dem der er på de steder der har været der i mange år. er det sjældent man går forkert. 

Men med danske piger er noget svære at finde ud af. Den eneste jeg vil være sikker på der er en JenniferRomantica eksimpelvis.

Skrevet
TT123 skrev, for 2 timer siden:

undskyld til de danske piger der er ægte. Men det er efterhånden rigtig svært at finde ud af når det er Danske piger om de er ægte eller fake.

Jeg er begyndte at holde mig til de sikker udenlandske piger. Men det er efterhånden også svært at finde ud af.  

Men dem med gode anmeldelser er som regel ægte. Dem der er på de steder der har været der i mange år. er det sjældent man går forkert. 

Men med danske piger er noget svære at finde ud af. Den eneste jeg vil være sikker på der er en JenniferRomantica eksimpelvis.

Vi er faktisk mange danske gp’er der har et rigtig godt ry som vi værner om. Der er altid rådne bær i begge lejre men der er altså flere dårlige anmeldelser af de udenlandske end de danske gp’er. 

Derfor Eg er super som søgemaskine. 
undskyld afsporingen.

Skrevet
Rovfuglen skrev, for 5 timer siden:

En bekendt har fortalt, at han er blevet afpresset af "hende" til at sende penge. Ellers ville "hun" afsløre ham for familie og venner. 

Jeg skal ikke sige om hun er ægte eller ej, men pas på med at dele oplysninger om jer selv.

En bekendt….

Syntes den er lidt tarveligt hvis pigen er ægte. Sådan en bemærkning fra “en bekendt” kan jo hurtig ødelægge pigen forretning hvis hun er ægte.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

En bekendt….

Syntes den er lidt tarveligt hvis pigen er ægte. Sådan en bemærkning fra “en bekendt” kan jo hurtig ødelægge pigen forretning hvis hun er ægte.

Hvis hun er ægte, så ødelægger hun vel selv sin forretning, når hun bruger tid på afpresning? 

Jeg har fået lov til at læse samtalen de havde og det er klart afpresning

Skrevet

Trådstarter er selvfølgelig velkommen til selv at finde ud af om hun er ægte eller ej. Hvis det lykkes ham at lave en aftale uden at blive afpresset, så vil jeg da gerne vide det, så jeg kan trække min påstand tilbage. Men ud fra hvad jeg har set, så tvivler jeg på hun er ægte 

Skrevet
HansenDanmark skrev, den 5.3.2025 at 15:57:

Hvis man søger på annoncenummeret via luppen øverst på siden skal annoncenummeret 423040 indtastes og så skal nummeret være i “klar” tekst for at være søgbart :)

Ja ja. Det ved godt.  Forstår bare ikke hvorfor folk skal sables ned når man laver en lille ubetydelig fejl.

• 10 months later...
Skrevet
Rovfuglen skrev, den 5.3.2025 at 13:15:

Hold dig væk! Scammer og afpresning

lige præcis.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.