Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var spændt på mit møde med hende, da anmeldelser af hende, beskrev hendes evner udi deepthroat. Nu skal det siges jeg er større end gennemsnittet så så frem til det. Kom ind i en lækker lejlighed på Bryggen og blev budt velkommen af en sprød kvinde, der tændte mig med det samme.

havde bestilt blow uden gummi - det var vådt med masser af spyt, og til hendes ros prøvede hun at komme helt i bund, ved at hun selv tvang sit hoved ned i hug, fordi hun så gerne ville, men hun manglede lige de sidste 5-7 cm. 
sexen var so and so og kunne ikke tá hende doggy for længe da hun synes jeg var for stor. Kom i munden på Hende hvilket jeg elsker

Men en anbefaling herfra uanset, hvis man vil kneppe en sprød kvinde med en lækker krop, dejlige bryster ben i næsen og humor

https://nympho.dk/n2010/1037/baleri-deep

Skrevet

Ja men så må du nok for eftertiden sige, at Baleri erklærer dig for "Hung like a horse" for eller kunne og ville hun deepthroate dig som du aldrig har prøvet det før - blot for at citere hendes annonce.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.