Hop til indhold

Mindes Dirty Angel, Paya og Frække Charlotte

Featured Replies

Skrevet

Mindes disse tre kvinder som jeg besøgte jævnligt for ca 10 år siden. Er der nogen der ved om de stadig er aktive?

Frække Charlotte fra Munkebo

Dirty Angel fra Skt.Klemens

Paya fra Langeskov og campingvogn

Redigeret af Stapler

Skrevet

Har ikke hørt noget om Paya, i flere år..

Flyttede til Middelfart..

De andre 2, ?? har du link til omtale her på siden..

Har været på Pigesjov i over 50 år--

Men husker ikke at jeg har nydt dem..

Skrevet

Husker Dirty Angel......temmelig buttet med kæmpe bryster, ikk?, Men det er mange år siden. Har desværre ikke hørt eller set noget siden dengang.

Skrevet
  • Author
Big3lover skrev, den 6.3.2025 at 08:59:

Husker Dirty Angel......temmelig buttet med kæmpe bryster, ikk?, Men det er mange år siden. Har desværre ikke hørt eller set noget siden dengang.

Jo det er hende :)

Skrevet
  • Author
Vining skrev, den 5.3.2025 at 21:37:

Har ikke hørt noget om Paya, i flere år..

Flyttede til Middelfart..

De andre 2, ?? har du link til omtale her på siden..

Har været på Pigesjov i over 50 år--

Men husker ikke at jeg har nydt dem..

Har ingen links, da det er flere år siden jeg har set dem. Mindes alle med glæde og ville ønske de kunne besøges igen.

Skrevet

Uhh dirty Angel husker jeg osse.   En fantastisk kvinde med kæmpe bryster.  Hold da op hvor har jeg kneppet hende mange gange   En meget sky kvinde men ligeså snart man var oppe i hende blid som en engel   Det er desværre mange år siden at jeg har hørt fra hende men jeg ønsker kun det bedste for hende. 

Skrevet

Dirty angel har jeg også hygget med et par gange. Dejlig pige :) tror at hun fik kæreste på 

Skrevet
  • Author
twinman skrev, den 8.3.2025 at 20:13:

Uhh dirty Angel husker jeg osse.   En fantastisk kvinde med kæmpe bryster.  Hold da op hvor har jeg kneppet hende mange gange   En meget sky kvinde men ligeså snart man var oppe i hende blid som en engel   Det er desværre mange år siden at jeg har hørt fra hende men jeg ønsker kun det bedste for hende. 

Ja, hun var ret frodig, men rigtig fræk :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.