Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hmn.. enig - hun ser næsten for skøn ud - og så er der åbenbart 5 massører i butikken? Synes det lugter lidt af Coco :D

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 11 timer siden:

Hmn.. enig - hun ser næsten for skøn ud - og så er der åbenbart 5 massører i butikken? Synes det lugter lidt af Coco :D

Hehe.. tænkte det samme. 

Skrevet

Bilderna är manipulerade så att ansiktet ser yngre ut. Jag känner damen på bilderna. Det är en otroligt rar och trevlig tjej som dessutom är väldigt attraktiv. Jag skulle bli mycket förvånad om hon hade börjat jobba med massage, för det är liksom inte hennes grej. Jag har svårt att tro att det är damen på bilderna som tar emot om ni bokar tid.

Redigeret af Thungur

Skrevet
Thungur skrev, for 8 timer siden:

Bilderna är manipulerade så att ansiktet ser yngre ut. Jag känner damen på bilderna. Det är en otroligt rar och trevlig tjej som dessutom är väldigt attraktiv. Jag skulle bli mycket förvånad om hon hade börjat jobba med massage,

har du då berettet for hende om din mistanke ?

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte Pinky torsdag aften til 1 time massage der endte med det hele :P

Pinky har en datter på 21, så kan i selv vurdere alder, hun holder sig virkelig flot i hendes alder, naturlige mindre bryster som jeg kan li, en lægger glat og kælen mis. 
Jeg fik lækker massage, hvor hun også gik rundt på ryggen af mig og fik løsnet rygstykkerne, vi er alle forskellige på hvad vi kan li og hvordan vi fortrækker de smukke Thai kvinder,  er også sikker at thaipigerne også selv vurdere hvad de vil tilbyde os mænd

Jeg kan sagtens finde på et gensyn og det er bestemt gengældte fra Pinky også

Dem der kender Fanta ved at man aldrig ved hvem man møder trods man synes billederne af pigerne er flotte, hun har tendens til at manipuleren til den lidt for gode side med udseende og alder

Har endnu ikke set eller mødt Coco dernede:wacko::D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.