Hop til indhold

Besøg hos Rachael i Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Rachael i Århus. Det var en skuffelse! Hun er en ung, smuk latinakvinde fra Venezuela, der har en lækker krop. Men!! Hun er alt for styrende og restriktiv! Ingen lidenskab og hengivelse. Jeg havde tilkøbt tungekys, men det var hun slet ikke interesseret i, da det kom til stykket. Jeg måtte knap nok røre ved hendes store bryster og mht. oralsex måtte jeg kun slikke hende på en helt bestemt måde. Jeg oplevede kort sagt en stresset og styrende energi fra hende. Alt skulle være på hendes præmisser. Resultatet blev, at jeg tændte helt af! Jeg mistede totalt min lidenskab og potens. Her havde jeg troet, jeg skulle ind og dyrke lidenskabelig sex med en passioneret latinakvinde, som jeg har mødt så mange af i tidens løb. Kort sagt: Det er mit første og sidste besøg hos Rachael!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.