Hop til indhold

Gangbang og drop in i Randers i morgen med ung, liderlig petit tøs

Featured Replies

Skrevet

Ihh hvor er jeg efterhånden liderlig efter at lege med jer igen! Glæder mig til i morgen <3Der er stadig ledige pladser til begge “events” :P

Drop in fra kl: 12-14

Det koster 500 kr for 15 min 

Du er ikke garanteret at have mig alene, men blot at det bliver en fræk stund. Du kan godt forlænge de 15 min :)

Skriv til [email protected] for adresse til drop in i morgen 

Gangbang fra kl 15-16.30

Det koster 1000 kr at deltage. 

Ønskes anal koster dette 300 kr. ekstra. 

Ønsker du kun at kigge, med mulighed for at komme udover mig, koster det 400 kr. Hvis der er plads for de aktive deltagere, må man røre lidt ved bryster og min dejlige røv inden “afslutning”. 

Kvinder gratis

Lidt info om mig: 

Jeg er generelt energisk og passioneret i sengen, og elsker at være jeres frække legetøj, når vi leger sammen. 

Jeg kan godt lide at blive domineret med blide smæk, spyt, facefuck, dp, lidt ydmygelse. Men nyder også det rolige rigtig meget. Jeg er eksperimenterende, og elsker at prøve forskellige stillinger og få lov at hoppe lidt på jeres pikke. 

Hvis der er flere til stede, må man også binde mig, og lege med mig sådan. Jeg bærer en let gennemsigtig maske, men du kan sagtens stadig se, hvilken ung og smuk kvinde jeg er. 

27 år, 174 cm høj og vejer ca. 58 kg. En slank og fræk pige.

Alt med kondom undtaget blow.

Praktisk info:

Husk kondomer i egen størrelse

Der serveres øl, vand. 

Der er mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med. 

Håber du er klar til at lege med mig, det bliver som altid voldsomt frækt! 

Skriv til:

[email protected]

Husk at notere: 5/3 i emnet <3

1389A0D0-ED94-48BE-B355-26F398F29D7D.jpeg

A55F471A-23A7-4E1E-8526-0A5A46B7CB8B.jpeg

FA1760D8-EA92-44DD-8B76-BA7F611D88A2.jpeg

B44A0173-C6BF-45AA-8427-384DCAC93202.jpeg

63B4BC05-18CB-49E1-BB62-D6B61CC0916E.jpeg

Skrevet

Hvis det ikke var fordi, at jeg skulle sidde i møder hele dagen i morgen, så ville jeg give Tinapigen et skud..., hvis i forstår sådan en.

Hun er super fræk, og kan varmt anbefale hende.

Skrevet
  • Author

I samråd med de ellers tilmeldte er hele dagen lavet om til drop in :P Der er pause fra 14-15 og ellers åbner vores fælles frække legeplads igen til jeg er træt :wub: Ring evt til pigekollektivets telefon eller skriv mail, hvis du er i tvivl om du kommer for sent afsted <3

Glæder mig til en maks liderlig onsdag :P Ps. Der tilbydes ikke anal til drop in.

Redigeret af Tinapigen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.