Hop til indhold
Jernsvinet

Forårsklargøring i Randers

Recommended Posts

Havde fået en besked fra Line om at hun havde ledige tider til forårsklargøring af undervognen og uventet fik jeg efter et par dage også tid til at tage til Randers til en omgang vask og smøring.

Der havde ellers været stille omkring Line et stykke tid, efter hun pludselig og noget uventet stoppede her på Eroguide og den dårlige karma fik lov at brede sig som en ulv i fåreklæder blandt de forsagte lam, men efter ulven fik kolde fødder, er Line strækt tilbage sammen med foråret og klar til at gyde beroligende karma over de oprørte vande.

Vi startede med stående at kæle blidt for hinanden og jeg lod Line få lov til selv at tage mine underbukser af, så hun selv kunne pakke gave nr. 2 ud - jeg havde nemlig haft en lille gave med chokoladerpåskeharer med til hende, men nu skulle hun til den store pakke, som hun veltilfreds med kendermine og erfarne hænder hev frem, for dog straks at pakke ind igen i et gummifuteral, så hun siddende på hug kunne give den hele turen og endda forsøgte at få helt ned i halsen, medens hun frækt kiggede på mig med sine kønne grønne øjne.

Jeg ville gerne kvittere for denne fremragende indledende behandling og bad hende sætte sig over på sengen og læne sig tilbage, så hun bare kunne nyde at jeg siddende på hug også kunne forårsklargøre hendes undervogn, som nu ellers i forvejen virkede velsmurt og velsmagende, så efter et stykke tid bad hun mig ligge mig op ved siden af sig og hun ville nu igen se om hun ikke kunne indtage hele jernet på en gang, men efter et stykke tid måtte hun endnu en gang give op og beklage at hun vist ikke var varmet op.

Men det var der jo råd for, idet jernet jo nu var pumpet forårsklar til en total udboring og den fik ikke for lidt både forfra og bagfra, så jernet brændte helt varmt og jeg måtte lige selv give et par ryk, før jeg kunne skrive GÆK GÆK på Lines frække bryster. Det syntes hun var så flot at det skulle foreviges og jeg skyndte mig at tage et par billeder, som I dog skal forskånes for - de forbliver internt mellem Line og mig og jeg har da også slettet dem igen.

Nu var det tid til et fælles bad, inden jeg forårsklar og kåd som en vårhare tog afsked med Line og vendte næsen hjemad igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kunne skrive GÆK GÆK på Lines frække bryster .... jeg skyndte mig at tage et par billeder ... jeg har da også slettet dem igen.

 

Er din håndskrift da så ringe?

Tak for en god beretning!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Endnu engang tak hr jern, for din fine anmeldelse smil. Dejligt du hyggede dig og chokoladen er til glæde for de andre piger også smil. Knus og kram fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang tak hr jern, for din fine anmeldelse smil. Dejligt du hyggede dig og chokoladen er til glæde for de andre piger også smil. Knus og kram fra Line

 

Igen her her chokolade, det er altså ikke godt for dig Line  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...