Hop til indhold

Nogen der har besøgt Ava?

Featured Replies

Skrevet

Ja hende blev jeg også anbefalet igår af en ellers kompetent thai-pige jeg ville ha besøgt. Men hun dukker først op igen i næste uge sagde hun. Så hende Ava tror jeg helt sikkert på er pengene værd.

Det er som om "guldet" er begyndt at drive fra Jylland til Fyn.....Og det kan vi jo godt li' :D.

Skrevet
  • Author

Tog "chancen" denne morgen..  jeg kan kun sige det var godt 

Jeg smiler ihverfald. Kan i have en god dag med brødre 

Skrevet

Jeg kiggede forbi Ava i går. Hun er ægte nok i forhold til billederne. Man skal holde hende fast i det man aftaler, for ellers går snakken der ud af. Hun er sød og smilende. Det er ikke det mest fantastiske massage og sex, hun har meget travlt med at tørre af hele tiden. Lidt irriterende med mange afbrydelser, ligesom hendes telefon lå og bippede hele tiden - for mig et turn off. En sådan medium oplevelse vil jeg sige. Når man vælger Thai pigerne, syntes jeg generelt man får mere valuta for pengene, og ja, der er flere flotte, dejlige og søde på Fyn lige nu.

Redigeret af Blinken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.