Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med Jer

Jeg er helt ny indenfor dette emne.

Jeg havde dog en første gangs oplevelse, for en hel del år siden, som har gjort at jeg ikke siden har haft lyst til at prøve igen.

Nu er jeg så single igen igen og syntes at jeg trænger til at forkæle mig selv lidt.

Grunden til at jeg skriver her er at jeg ikke ønsker at have samme oplevelse af at være uvelkommen osv. igen..

Det jeg søger er en gang sensuel, varm, kærlig oliemassage af en times varighed med afsluttende hj (helst uden kondom, selvom jeg godt ved at det er ukorrekt).

Det er dog meget vigtigt at pigen er en varm, glad, smilende tøs der får en til at føle sig rigtigt velkommen.

Det er også vigtigt at man gerne må røre ved hende imens at hun kæler for en og at hj ingår som en naturlig del af massagen, hvor hun giver sig rigtigt god tid, så det ikke bare er noget der sker i de sidste 5 minutter.

Hun må selvfølgelig gerne se dejlig ud, men jeg har ingen preferencer med hensyn til nationalitet.

Det vigtigste er at hun er sød og dejlig.

Findes der sådan en pige og i så fald, hvad vil sådan en gang selvforkælelse koste.

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med Jer

Jeg er helt ny indenfor dette emne.

Jeg havde dog en første gangs oplevelse, for en hel del år siden, som har gjort at jeg ikke siden har haft lyst til at prøve igen.

Nu er jeg så single igen igen og syntes at jeg trænger til at forkæle mig selv lidt.

Grunden til at jeg skriver her er at jeg ikke ønsker at have samme oplevelse af at være uvelkommen osv. igen..

Det jeg søger er en gang sensuel, varm, kærlig oliemassage af en times varighed med afsluttende hj (helst uden kondom, selvom jeg godt ved at det er ukorrekt).

Det er dog meget vigtigt at pigen er en varm, glad, smilende tøs der får en til at føle sig rigtigt velkommen.

Det er også vigtigt at man gerne må røre ved hende imens at hun kæler for en og at hj ingår som en naturlig del af massagen, hvor hun giver sig rigtigt god tid, så det ikke bare er noget der sker i de sidste 5 minutter.

Hun må selvfølgelig gerne se dejlig ud, men jeg har ingen preferencer med hensyn til nationalitet.

Det vigtigste er at hun er sød og dejlig.

Findes der sådan en pige og i så fald, hvad vil sådan en gang selvforkælelse koste.

På forhånd tak

Umiddelbart tænker jeg: http://www.eroguide.dk/forum/user/12310-dalya/

Men også mange thaipiger vil kunne udføre det som du ønsker - du skal bare finde et sted, hvor de er gode til at forstå dansk, så I kan blive enige om forløbet - evt. kunne du jo starte med at bestille massagen uden ekstra og så hvis der er kemi og du får det rigtige tilbud aftale nærmere.

Evt. må du jo ringe rundt og forhøre dig - måske skulle du over i noget mere tantraagtigt?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej med Jer

To ting der kunne være relevante er

1) hvor i landet søger du

2) lidt flere fakta omkring hvad der fik dig til at føle dig uvelkommen ved første oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dalya, Dalya og Dalya,

hun elsker sit job og dig som kunde ... Ønsker dig altid tilbage igen!

Desuden bliver hun bedre og bedre for hver gang du ser hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Bare af interesse for der er ingen billeder på hendes profil, - er Dayla Thai ?

(Der står at nationaliteten er Dansk, men derfor kan hun godt være Thai)

Hun er ikke Thai, hun er fra Iran eller sådan, husker ikke nationalitet, men har været hos hende 1 gang, ganske fint, og der var mulighed for "både det ene- og det andet"...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dalya vil uden tvivl være et godt bud.

Derudover har jeg personlig erfaring med Lin(da) på Buddinge Hovedgade. Hun skulle kunne leve op til dine kriterier. Hu er anmeldt flere gange herinde, så med lidt fingerfærdighed på søgefunktionen, vil du få et yderligere bedømmelsesgrundlag.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Dalya i går, en super dejlig oplevelser, en fuldstændig fantastisk massage, afsluttende med et dejligt blow og græsk med finger, 

1100kr var prisen, alle pengene værd ( jeg er startet med at samle flasker så jeg kan komme tilbage)

bedste hilsner

Del dette indlæg

Link til indlæg

.

.

? Hvad er der nu galt med HJ uden gummi?! Det er altså ikke risikabelt på nogen måde (Bortset fra helt usandsynlige  scenarier).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

? Hvad er der nu galt med HJ uden gummi?! Det er altså ikke risikabelt på nogen måde (Bortset fra helt usandsynlige  scenarier).

Ja mig bekendt er det kun hvis man gør det på sig selv at man bliver blind;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Kalasin thai massage på Lyngbyvej, Ju er ret smuk, super massage og dejligt HJ

​Er JU hende på billederne på siden?

Tilbydes der andet end Massage ? (Evt. hvad)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hvis du via søgefunktionen kigger lidt på anmeldelserne, vil du se, at niveauet går op til en (god) håndtrold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Ju er hende på billederne og ja Ju giver top HJ og det er vist det, ud over the og vand;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...