Hop til indhold

Linda Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været her?

https://annoncelight.dk/showad/287094

Skrevet

Hun er en lækker mås, men jeg tror ikke helt på den. Det største red flag er prisen. Det er voldsomt billigt. En time for tusind kroner med så lækker en kvinde... Det virker lidt som en honningkrukke. 

Skal dog siges, at jeg ellers ikke har en skid belæg for at kunne bedømme det, da jeg ikke har besøgt hende eller søgt efter hendes billeder på nettet. 

Skrevet

Hendes billeder er i hvert fald ikke taget i Danmark. Det ligner et hotel-apartment i mellemøsten ud fra AC anlægget.

• 4 weeks later...
Skrevet
fliphans skrev, den 2.3.2025 at 10:34:

Hun er en lækker mås, men jeg tror ikke helt på den. Det største red flag er prisen. Det er voldsomt billigt. En time for tusind kroner med så lækker en kvinde... Det virker lidt som en honningkrukke. 

Skal dog siges, at jeg ellers ikke har en skid belæg for at kunne bedømme det, da jeg ikke har besøgt hende eller søgt efter hendes billeder på nettet. 

Sinto skrev, den 3.3.2025 at 16:11:

Hendes billeder er i hvert fald ikke taget i Danmark. Det ligner et hotel-apartment i mellemøsten ud fra AC anlægget.

Nej det lyder og ser for godt ud til at være sandt.
men 2 af hendes billeder er da taget med et Billede blade, og med lidt detektiv arbejde, kan man finde frem til at det er fra uge 6 2025.

Men det fortæller ikke selvfølgelig ikke meget om hvordan hun er at møde. 

Skrevet

Jeg kan ikke bidrage med konkrete erfaringer, men der har i nogen tid verseret annoncer med piger, angiveligt fra Spanien, der alle har samme måde at liste serviceydelser som fx denne:
Swallow your spearm: + 200kr extra

Samme stavefejl hver gang! Det får mig også til at tvivle på hvad man faktisk møder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.