Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ærede Brødre

Jeg har i endog rigtig mange tilfælde haft stor gavn af dette forum - til at undgå en del af de største fadæser og til at højne niveauet i mine ind imellem tilfældige valg. Denne gang ramte jeg rigtigt. Virkelig helt rigtigt. Jeg har haft besøg af Addelina hjemme 3 gange på 5 dage. Det er stukket helt af. Både personligt og økonomisk. Ved første møde hentede jeg hende ude på vejen foran mit hus. Der steg en kamplækker, høj, mørkhåret pige ud af bilen og jeg var glad helt fra starten. Vi gik indenfor og smalltalkede undervejs. Det er hun også god til. 

Jeg er en lidt slow starter, når jeg mødes med GP`en første gang. Også i dette tilfælde. Men udsigten var jeg yderst tilfreds med. Hun har på samme tid en dragende og tydelig attitude. Ingenlunde sådan en "Her kommer jeg og jeg ved godt, at jeg er sååå lækker". I øvrigt også en attitude, jeg tænder helt af på. Det var mega svært at holde øjnene fra hende. Vi fik tøjet af og jeg startede med at slikke hende. Hun har virkelig den smukkeste fisse og den smager vidunderligt. Og bliver dejlig våd, når man rammer det rigtige format. Derefter missionær og så cowgirl. Den sidstnævnte stilling var simpelthen så fræk. Med udsigt til de perfekt skabte bryster (en skøn håndfuld - helt naturlige) og hendes måde at ride på, kombineret med en våd stram fisse, var virkelig frækt. 

Jeg havde på forhånd spurgt til, og bestilt, sprøjteorgasme. En disciplin jeg er totalt sucker for. Og jeg fik fuld valuta for pengene. Hun advarede mig inden hun kom, at der godt kunne komme en del vædske. Og jeg fik den mængde, jeg havde drømt om - og mere til.

Personligt er hun meget dejlig selskab. Selvfølgelig er der altid en kemi-faktor, som bestemt spillede her (bilder jeg mig ind). Men udover, at hun er smuk og meget fræk (hun har smukke øjne, som man godt kan falde lidt hen i), så er hun også humoristisk og intelligent. I hvert fald en pige, som man ikke lige møder hver dag. Hun er dragende, måske fordi hun rummer nogle følelsesmæssige dybder, som man på en eller anden måde fornemmer. Altså hun virker vis på en eller anden måde, på trods af sin unge alder

Adelina får mine varmeste anbefalinger

Skrevet

Det kan du så passende sende i en privat besked til GP. Det er uvedkommende for denne tråd.

Sønderjyde1 skrev, den 2.3.2025 at 06:25:

Håber virkelig at hun også kommer et smut til kolding :x:x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.