Hop til indhold

Varm nyhed esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Advarsel 

https://annoncelight.dk/showad/420079

Besøgte denne ellers kønne pige, ja billeder er af hende idag. Bestilte 30 min til 600 med de service der var incl.

Sød pige til start og ok pæn lejlighed som er diskret. Men sikke en gang spild af penge, blow var mildest talt elendigt med mere hårdhændede ryk i pjovert en sjovt var, hurtigt videre til fuck fuck hvor hun efter 20 SEK sagde stop stop og løb på badeværelset. Pigen havde det røde og blødte kraftigt. Jeg tog pænt tøj på og sagde det var synd for hende men ville have mine penge tilbage eller have den anden pige i lejligheden.  Nix intet kunne lade sig gøre, fik hende overtalt med besvær om ikke andet at give mig et blow og handjob, kunne have sparet mig for to sut og påstået pludselig ondt i armen. Amen altså for fanden.

Tog mit tøj på og sagde farvel, hvorefter hun skrev at jeg var et svin da jeg åbenbart havde voldtaget hende så hun blødte kraftigt.  Tak for det. 

Der er flere af disse spanske piger i omløb, tror de bliver tvunget ret kraftigt,  spar jeres penge 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.