Hop til indhold

Hvorfor tænder nogle mænd på ælder kvinder(alderen),og flere andre gør det ikke ?

Featured Replies

Skrevet
Jogge skrev, den 3.3.2025 at 14:12:

så måske drejer det sig om noget helt andet end alder ? 

Jo da, vi snakkede forbi hinanden for det meste 

Skrevet
Spectrum skrev, for 23 timer siden:

Argumenterede du for din alder?

Which ?

Skrevet

@Mook du er heldig for du er meget smuk og har den frækkeste lækre Thai numse:wub: og et udseende der gør man smelter, du er i din bedste alder og er smuk og lækker for altid. Om mange år når du bliver den modne Thai massør vil du stadig kunne tiltrække enhver, dine massage behandlinger og dine altid lækre berøringer gør at man bare gerne vil komme til dig

Tak for de gange jeg har nydt at besøge dig:wub:

Skrevet
Mook skrev, den 1.3.2025 at 22:52:

God aften herinde :)

Jeg tvivler på nogle af de ting, jeg måske ikke har forstået rigtigt :) 

Her kommer der spørgsmålene :) 

* Når man møder hinanden første gang og allerførste man vil tænke på, er det ikke en personlighed og udseende, og selvfølgelig kommer der naturligvis flere af de vigtigste ting/sider på et senere tidspunkt, det er ret generelt til hvad jeg synes, hvad med jer hvad synes I ifht sexkøbere (Her vil der tale om” drømmemål/drømmekæresten”)

Når jeg møder en kvinde første gang , så er det kemien det kommer an på og derefter udseendet.
Det der er vigtigt for mig er , at man er på grundlæggende samme plan , at vi har nogenlunde samme humor og at hun ikke er mere end alm krænkelses parat.
hvis jeg kan hygge mig med vedkommende og har det sjovt ,godt i hendes selskab , vi kan lide nogenlunde samme mad , så er vi et meget langt skridt på vejen.
Derudover er det vigtigt at hun forstår at et forhold ikke betyder at jeg skal "Holde" hende , med midler , dvs, hun kan klare sig selv hvis det er nødvendigt.
Dermed ikke forstået at jeg er nærig , for det er det sidste jeg er , men jeg er heller ikke en Sugar daddy der skal vinde hende ved at købe dyre tasker og lign,

Humor, Kemi, og ikke gået i stå seksuelt , så er hun meget langt hos mig

* Er alder ikke bare et tal når det handler om kemien ? 

Jeg personligt har aldrig rigtigt gået op i alder , det har bare altid flasket sig sådan at jeg har haft kærester "veninder" der var yngre end mig selv , med en enkelt undtagelse  , hun var så 15 år ældre end jeg , men der var jeg også kun 23 :)
Hvis man er på nogenlunde samme plan , så er det fint med mig , om hun så er 10 år yngre eller ældre.

Altså jeg sgu bliver ked af og skuffer over situationen, når hver gang jeg bliver afvist pga.min alder :mellow:

NU ved jeg ikke hvor du kigger hen sådan alders mæssigt , men nogle vil gerne have lidt ældre kvinder , i forhold til dem selv , andre vil have yngre , men det tænker jeg der er typen man selv går efter.

PS- Håber du ellers går og har det godt 

Skrevet
VildMedThai skrev, den 5.3.2025 at 22:15:

@Mook du er heldig for du er meget smuk og har den frækkeste lækre Thai numse:wub: og et udseende der gør man smelter, du er i din bedste alder og er smuk og lækker for altid. Om mange år når du bliver den modne Thai massør vil du stadig kunne tiltrække enhver, dine massage behandlinger og dine altid lækre berøringer gør at man bare gerne vil komme til dig

Tak for de gange jeg har nydt at besøge dig:wub:

:wub:<3

Skrevet
Naboen skrev, for 4 timer siden:

Mange tak for din redegørelse :)

Skrevet

Sjov tråd som starter med et spørgsmål som er meget svært at svare på

Ligesom hvorfor synes nogen bedre om farven rød end farven blå

Redigeret af B70

Skrevet
B70 skrev, den 8.3.2025 at 17:54:

Sjov tråd som starter med et spørgsmål som er meget svært at svare på

Ligesom hvorfor synes nogen bedre om farven rød end farven blå

Jamen, har du ikke læst hvad andre kommenterede ?! Hvis det ellers ikke giver mening for dig, burde du jo lade være med at hoppe ind i tråd…… !  Altså jeg bliver med det samme så liderlig når jeg læser sådan her en kommentar :roll:

Skrevet

For mit vedkommende er det erfaring der tæller, og en voksen kvinde der hviler i sig selv. Det kan godt være hun har prøvet mange, men det har jeg også selv, så på den måde ved vi begge hvad det drejer sig om. 

Skrevet
Mook skrev, den 10.3.2025 at 17:07:

Jamen, har du ikke læst hvad andre kommenterede ?! Hvis det ellers ikke giver mening for dig, burde du jo lade være med at hoppe ind i tråd…… !  Altså jeg bliver med det samme så liderlig når jeg læser sådan her en kommentar :roll:

Hvad andre kommenterede er jo egentlig irrelevant eftersom der ikke er et enkelt svar på spørgsmålet alle svarer ud fra hvad de selv føler for eller tænder på

Du stiller et spørgsmål som du tilsyneladende heller ikke selv har svar på

Hvorfor gør mit svar dig så vred ?

Jeg  svarer jo bare at det er fuldstændig individuelt hvad man tænder på om det er partnere, farver eller musik alle har deres favoritter

De venligste hilsener B70

Skrevet
naturistdk skrev, for 8 timer siden:

For mit vedkommende er det erfaring der tæller, og en voksen kvinde der hviler i sig selv. Det kan godt være hun har prøvet mange, men det har jeg også selv, så på den måde ved vi begge hvad det drejer sig om. 

Tak - det har jeg også på den samme måde :)

Skrevet
B70 skrev, 1 time siden:

Du stiller et spørgsmål som du tilsyneladende heller ikke selv har svar på

Beder ikke om et svar, men blot synsvinkler, for der intet rigtigt eller forkert svar … 

Det er ikke “ sjov “ som du selv synes, hvis jeg har lyst og gerne vil høre om hvad andre synes. Altså om de forskellige katagorier og perspektiver inden for synsvinkel, der findes af forskellige folk :roll:

Var ikke vred, men liderlig - har du ikke læst det ? 

Skrevet

Jeg skrev sjov tråd

Ikke sjovt spørgsmål

Synes da det er et spændende emne du har taget op

Håber du får nogle svar du kan bruge

Vi B70

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.