Hop til indhold

Line C i Randers

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg endelig besøgt @Line ci Randers. Og hun overgik alle forventninger. Vi havde aftalt en time med en blanding af dominans og drikke hendes dejlige mælk.

Line mødte mig med et stort smil og det virkede bare med det samme helt naturligt at snakke med hende. 

Jeg er meget ny med at blive domineret, men er del af min seksualitet som jeg vil udforske mere og mere. Og synes at det er fedt at møde de GPer som virker til at nyde det.

Jeg havde skrevet til Line, at jeg havde læst @Refreshs gode beskrivelser af hvad de har lavet, og gerne ville prøve noget i den dur. Og jeg blev bestemt ikke skuffet :) Der var både lussinger, kvælning og meget mere. Selv da hun bandt en snor om min hals og hænder var det både frækt og tryk. Normalt kan jeg ikke lide når nogen røre ved min nakke eller hals men sammen med Line virkede det helt naturligt.

Det bliver bestemt ikke sidste gang at jeg besøger Line. Men om det bliver med eller uden dominans må tiden vise. Da jeg var brugt til sidst, sad vi nemlig og nussede og det var også rigtig dejligt. Og så har Line nogle dejlige fristende former der gjorde det svært at holde hænderne for mg selv under dominansen :)

https://annoncelight.dk/showad/328676

Skrevet

Jeg synes faktisk at hun er endnu mere lækker end på billederne irl.

Ja jeg besøgte hende i dag, men du skal nok være hurtig. 

Skrevet

Det lyder sgu kinky… Er det kun hende, som tilbyder dominansen eller må man også være lidt dominerende overfor hende? 

Skrevet
udinaturen skrev, for 14 timer siden:

Det lyder sgu kinky… Er det kun hende, som tilbyder dominansen eller må man også være lidt dominerende overfor hende? 

Jeg modtager ikke dominans 

Skrevet
Elskermælk78 skrev, den 1.3.2025 at 14:19:

Så fik jeg endelig besøgt @Line ci Randers. Og hun overgik alle forventninger. Vi havde aftalt en time med en blanding af dominans og drikke hendes dejlige mælk.

Line mødte mig med et stort smil og det virkede bare med det samme helt naturligt at snakke med hende. 

Jeg er meget ny med at blive domineret, men er del af min seksualitet som jeg vil udforske mere og mere. Og synes at det er fedt at møde de GPer som virker til at nyde det.

Jeg havde skrevet til Line, at jeg havde læst @Refreshs gode beskrivelser af hvad de har lavet, og gerne ville prøve noget i den dur. Og jeg blev bestemt ikke skuffet :) Der var både lussinger, kvælning og meget mere. Selv da hun bandt en snor om min hals og hænder var det både frækt og tryk. Normalt kan jeg ikke lide når nogen røre ved min nakke eller hals men sammen med Line virkede det helt naturligt.

Det bliver bestemt ikke sidste gang at jeg besøger Line. Men om det bliver med eller uden dominans må tiden vise. Da jeg var brugt til sidst, sad vi nemlig og nussede og det var også rigtig dejligt. Og så har Line nogle dejlige fristende former der gjorde det svært at holde hænderne for mg selv under dominansen :)

Tak for de søde ord og tak for en hyggeligt og lidt anderledes besøg ^_^

Ja du faldt helt sammen imellem mine bryster pænt på dine knæ mens jeg nussede dig blidt ned af ryggen jeg håber på vi kan få flere gode stunder sammen jo bedre vi lære hinanden at kende jo bedre oplevelser får vi sammen :P

Skrevet

Altså ligner hun dig selv endnu? Det er jo næsten alt for perfekt til at kunne være sandt, FOR HOLD NU KÆFT HUN ER LÆKKER 

ej det eneste jeg er bange for er hvis det er nogen lidt ældre billeder og der lige er kommet 10 kg mere på. 
Hvis hun er slank som på billederne, puuuha så bliver det sku dyrt, hehe 

for det bedste er sku og finde en der snakker dansk, det gør det altså bare mere frækt synes jeg. 
så tak for anmeldelse, hende skal jeg skam smage på. 

Skrevet
Mogensem skrev, den 6.3.2025 at 19:48:

Altså ligner hun dig selv endnu? Det er jo næsten alt for perfekt til at kunne være sandt, FOR HOLD NU KÆFT HUN ER LÆKKER 

ej det eneste jeg er bange for er hvis det er nogen lidt ældre billeder og der lige er kommet 10 kg mere på. 
Hvis hun er slank som på billederne, puuuha så bliver det sku dyrt, hehe 

for det bedste er sku og finde en der snakker dansk, det gør det altså bare mere frækt synes jeg. 
så tak for anmeldelse, hende skal jeg skam smage på. 

10kg kan ikke gøre det tror jeg er oppe på 25 plus :D:D sikke en omgang fis at skrive tænker hvis jeg var blevet en små rund pige ville det nok ha kommet frem under alle de dejlige anmeldelse jeg har modtaget gennem tiderne 

Skrevet

Tag det i PM

Mogensem skrev, for 9 timer siden:

Så vil jeg gerne have lov at sige undskyld mange gange for det var bestemt ikke meningen at være en spade jeg elsker dig af hele mit hjerte

Skrevet

Ej hvor snyd. Har længe gerne ville prøve en mælkepige! :D

Hvor meget havde hun? Og har hun nogle grænser ift. hvad hun er med på - her tænker jeg især på om hun er med på at man ammer og drikker direkte af patterne og om man må malke hende i bund (ud i glas eller lign for at drikke/tage med hjem, men også se hvad hun kan producere ;))

Skrevet
UngePeter skrev, for 15 timer siden:

Ej hvor snyd. Har længe gerne ville prøve en mælkepige! :D

Hvor meget havde hun? Og har hun nogle grænser ift. hvad hun er med på - her tænker jeg især på om hun er med på at man ammer og drikker direkte af patterne og om man må malke hende i bund (ud i glas eller lign for at drikke/tage med hjem, men også se hvad hun kan producere ;))

Prøv at skriv til hende :) Jeg synes at der var meget.

Skrevet
Elskermælk78 skrev, den 19.3.2025 at 16:41:

Prøv at skriv til hende :) Jeg synes at der var meget.

Har du lige født siden du har mælk i patterne søde Line?

Skrevet
Elskermælk78 skrev, den 1.3.2025 at 14:19:

Ses vi på lørdag frække :)

Skrevet
Mogensem skrev, den 21.3.2025 at 12:25:

Har du lige født siden du har mælk i patterne søde Line?

Hmmm nej 

• 1 year later...
Skrevet

Er der andre der ikke får svar når de skriver til @Line c skrev til hende tilbage i december hvor hun aldrig svaret , og nu kommer hun igen på lørdag hvor jeg har skrevet til hende og stadig ingen svar, hun har 2 forskellige nr. på annoncen og har prøvet dem begge.

Skrevet
Goakjeld skrev, for 3 timer siden:

Er der andre der ikke får svar når de skriver til @Line c skrev til hende tilbage i december hvor hun aldrig svaret , og nu kommer hun igen på lørdag hvor jeg har skrevet til hende og stadig ingen svar, hun har 2 forskellige nr. på annoncen og har prøvet dem begge.

Hej jeg svare skam har dog kun et nr hvis der er to er det en fejl det må jeg kigge på ;)

Dog svare jeg typisk først på SMSer dagen eller to i forvejen da tlf ellers binler og bamler hvilket ikke passer ind med mit privat liv derfor er der også en mail som man er mere ind velkommen til at bruge :) min gamle tlf modtog desværre ikke alle beskeder folk skrev har derfor fået en ny som er tændt fra kl 21 i aften til jer køre hjem lørdag aften :)

Skrevet
Mrking skrev, for 16 timer siden:

Har du født for nylig ?

Prøv at følge med i tråden. Svaret er nej.

Skrevet

Ja det er så et år siden hun svarede nej til at have født og da hun så skriver hun har mælk i brysterne i går kunne det vel tænkes at hun så har født for nylig. Måske du selv skulle følge bedre med!

Skrevet
Line c skrev, den 21.5.2026 at 20:34:

Hej jeg svare skam har dog kun et nr hvis der er to er det en fejl det må jeg kigge på ;)

Dog svare jeg typisk først på SMSer dagen eller to i forvejen da tlf ellers binler og bamler hvilket ikke passer ind med mit privat liv derfor er der også en mail som man er mere ind velkommen til at bruge :) min gamle tlf modtog desværre ikke alle beskeder folk skrev har derfor fået en ny som er tændt fra kl 21 i aften til jer køre hjem lørdag aften :)

Håber din lørdag blev lidt bedre 😁

Skrevet
Line c skrev, for 3 timer siden:

Håber din lørdag blev lidt bedre 😁

Tak for et dejligt besøg, det var virkelig dejligt at møde dig. Kommer helt sikkert igen en anden gang

Skrevet

Line:

Hvornår er du i Randers? Har lyst til et besøg hos dig.

Kan jo læse i dit svar længere oppe, at du har mælk i brysterne?

Skrevet
Line c skrev, den 23.5.2026 at 08:58:

Ja det har jeg

Hvornår er du evt. i Randers? For jeg er fristet til at besøge dig, hvis du stadig har mælk i brysterne?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.