Hop til indhold

Patty, ikke bare massage.

Featured Replies

Skrevet

Efter mit første besøg ved Patty https://annoncelight.dk/showad/286671 til en b2b massage, havde jeg lovet mig selv, at næste besøg skulle ikke kun være massage, og sådan blev det så, faktisk nærmest ikke massage, men det var absolut min egen skyld, til gengæld en masse sex, glædeligt gensyn, og en 100% chance for at jeg kommer igen.

Igen fik jeg hjælp til aftørring efter et hurtigt bad, hvor pirringen allerede startede, ind på værelset, og her blev rørt, nusset og krammet hendes fine krop, og hun gengælder det dejligt, gensidig fransk, sex i flere stillinger, og et fælles bad, uden at have travlt er sikkerhed for at jeg kommer igen, i mere end en forstand. 

Skrevet

Har også besøgt hende 2 gange, hver gang 45 minutter, men har selvvalgt heller aldrig prøvet hendes Massage, da alt tid gik med sex ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.