Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/415850

Pigen ligner slet ikke billederne. Hun er mørkhåret og har lidt mere sult på kroppen. Dog stadig tynd og lækker. 

Meget professionel oplevelse hvor det bare handler om at få folk ind og betale og så videre igen. 

Spurgte på forhånd over besked om hun var okay med en stor, hvortil svaret var "yes no problem. As long as you are Danish." 

Første ord efter hun så den. "To big, blowjob"  hvortil jeg svarede nej. Hun sagde ok. Så vi prøvede. Og vil sige det var ligemeget hvor stor jeg var. Fik kun lov til at få spidsen ind. Hvor hun bare lader som om hun lider allerede fra start. 

Så vi stoppede igen. Jeg sagde til hende at hun kunne bare sige nej fra start og over besked, hvortil svaret var "sorry I dont know english" hvilket ikke var noget problem da jeg kom ind. Hvor hun snakkede fint og unden problemer. 

Så en oplevelse med en pige der slet ikke ønsker det arbejde og er tydeligt tvunget til det.

Hendes udseende og blow fejlede intet. Så hvis hun ville, kunne hun være fantastisk. Men hendes attitude ødelægger det for hende selvom. 

Udseende 9/10

Stedet 8/10

Sex 0/10

Engagement 0/10 (ikke eksisterende)

Redigeret af Nyx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der.

Hun var ikke 50 kr værd.

Inden min pik kom ind sagde hun den var for stor, trods kun 17-18 cm.

Så brugte hun tricket med benene helt trukket op så jeg kun fik hovedet ind.

Øv øv...

Ho

Hold jer væk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende har jeg også prøvet også allerede da jeg fik smidt underhylerne wow too big okay you give my mony back you want handjob No my monny :):) fik alle pengene retur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...