Hop til indhold

Dansk mulat Sasha

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/373378

https://annoncelight.dk/profile/SashaDk

For et par uger siden besøgte jeg sasha i Vejle. 

Jeg har længe haft lyst til at prøve en mørk pige, men har afholdt mig da det forlyder sig kvaliteten sjældent er god og profilerne fyldt med falske billeder. 

Sasha er helt igennem ægte og nem at omgås. 

Hun er flot skåret hvis man er til en stor røv og bryster. Normalt er jeg til petite piger, men Sasha tændte mig absolut. 

Hun sutter uden med masser af spyt, deep throat og slikker nosserne. Jeg er vild med når en pige spytter på min pik, det gjorde hun. Efterfølgende sex i forskellige positioner og der lød ingen klager. 

Jeg spurgte hvor jeg måtte komme og fik at vide det var muligt at komme sig i munden på Sasha hvilket jeg gjorde. Jeg synes hendes priser er fornuftige og der er mulighed for ekstra ydelser som anal, hvilket jeg vil gøre brug af hvis jeg ser hende igen. For jeg tænker synet af den røv med min pik i ville være fantastisk. 

En anbefaling herfra hvis man er til hendes type eller ønsker at prøve en mørk pige, der samtidig er dansk. Gentagelsesfaren er stor, når jeg har arbejdet mig gennem min nuværende liste af piger jeg vil prøve - gid man var rig. 

Skrevet

Kan kun give dig ret med Sasha. Har kneppet hende 2 gange. En dejlig kvinde. :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.