Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Valby langgade

Hvis man er til god massage - så er det stedet, har lige været forbi og fået massage af en "svensk" dame, nok den bedste massage til dato.

Vil ærlig indrømme jeg havde beskidte tanker da jeg bestilte tid, da jeg synes hende på billederne ser meget sød ud, men det var massagen jeg kom for og da jeg så fik en anden massør (havde ikke bedt om nogen i tlf.), så ville jeg se hvad der ville ske under massagen - der skete intet pirring og det er hel fair, for massagen var noget af det bedst jeg har prøvet. dejlig dyb massage. Jeg dyrker rigtig meget sport, så det var tiltræng - så en klar anbefaling af god real massage.

Tror jeg blev lukket ud af hende på billederne - hun var godt nok lille og køn.

God weekend derude.

Skrevet
  • Author
Klipklap skrev, 1 time siden:

Kan du beskrive hende  der gave sig massage ? 

Almindelig "husmor" thai - +50 år vil jeg tro, kedelige påklædning der ikke indbyder til noget - men hun kan massere

Skrevet
Pit. skrev, 1 time siden:

link er øverst i anmeldelsen - bare døbt det Valby Langgade - men tak.

Men man kan ikke søge på det når du indlejrer, det er derfor han skrev "søgbart", så kan man søge på annoncenummeret, 63024

Skrevet

Men var hon som är på bilderna där? Eller såg du henne inte? Tycker hon ser intressant ut och kan tänka mig att besöka henne men då vill man ju inte få någon annan när man dyker upp

Skrevet
Fredrikvem skrev, for 17 timer siden:

var hon som är på bilderna där?

Hende med synligt ansigt er ejeren, hun er der vist ofte/altid?

Skrevet

Fantastisk tidspunkt for annoncen - har selv holdt øje med hende på billederne (ejeren) tror jeg. Nogle erfaringer fra forummet omkring hvad der tilbydes udenover grøn massage? :)

Skrevet
duved97 skrev, for 7 timer siden:

Fantastisk tidspunkt for annoncen - har selv holdt øje med hende på billederne (ejeren) tror jeg. Nogle erfaringer fra forummet omkring hvad der tilbydes udenover grøn massage? :)

Hun har fået kæreste på, ved ikke hvor meget hun selv arbejder nu

Skrevet
Klipklap skrev, for 11 timer siden:

Hj med sikkerhed 

Noget du kan uddybe ift selve oplevelsen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.