Hop til indhold
StormP

Camilla fra Mansiongirls

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er helt ny herinde, men har kigget lidt og læst om folks oplevelser.

så tænkte jeg også lige ville kaste en lille en op :)

http://mansiongirls.dk/pige.php?id=136

Jeg havde over længere tid studeret mansingirls side, da de virker til at have ret pæne piger, og jeg er lidt kræsen :)

så jeg havde udset mig Camilla, og endelig kom hun på vagtplanen, og jeg besluttede mig for at booke hende i ½ time ...

jeg ankom til adressen, hvor huset umiddelbart bare ligner et helt almindeligt parcel hus ud til gaden, lidt skummelt da alt er trukket for, og man blir lidt i tvivl om det er der.

men det er det altså! 

jeg ringer på og bliver taget imod af Camilla, hun er smilende og iført en sort bikini og høje hæle. hun føre mig ned i kælderen og til det værelse som vi skal hygge os i.

Hun spørger selvfølgelig om hvad jeg kunne tænke mig, og alt i alt rigtig venlig og behagelig modtagelse. vi afregner og hun beder mig vente på hun kommer tilbage.

Da hun kommer tilbage ligger hun hårdt ud med frække kys, bidning i læben, og tunge, hun flirter helt vildt, og aer mig på pikken, imens vi kysser. (GFE i høj klasse) hun begynder så stillet og hjælpe mig ud af tøjet, og jeg kan ikke lade være med at pille, er allerede godt hård på det tidspunkt. Hun får banditten ud, og henter et gummi, som hun putter på med munden, efter et dejligt blowjob inklusiv boller (havde jeg ikke betalt for) kravelede hun over i sengen og lagde sig indbydene med røven til at nu skulle vi altså igang, og det kom vi så.. først doggy, så missionær og til sidst red hun mig indtil jeg kom op i hende, (i kondomet selvfølgelig) 

Undervejs var hun bare super fræk og sexet, stønnede lidt, bed og slikkede lidt på hals og øre. lavede kattelyde ved små slag i numesen osv osv..

Da vi var færdige var der stadigt lidt tid, og hun tilbød at give lidt almindeligt massage, (det kan godt anbefales, hun var vildt god til det også) mega lækkert lige at falde ned igen oven på så god og svedig sex :)

så hygge snakkede vi bare og hun fik det til at virke som om hun var klar på en runde 2. hvilket jo er dejligt, og man føler man har ydet noget selv også..

Alt i alt en top dejlig pige, som er præcis som på billederne, super sød og virkelig fræk! måske jeg lige skal nå forbi igen inden hun smutter... 

10/10 herfra Storm P

Redigeret af StormP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Lyder som en god oplevelse, er billeder retvisende, og rimeligt up-to-date?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en god oplevelse, er billeder retvisende, og rimeligt up-to-date?

Det er de bestemt, hun er ligeså fin som på billederne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejting anmeldelse. Smaken är so baken, dvs olika....som vi säger i Sverige. Jag tyckte också att Camillas bilder var fina men jag vände i dörren när jag fick se henne in real.

Men hon kan ju vara en toppenpige för det....i sängen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kva

Hvordan bestiller man tid der kommer kun på automatsvaren? Tager man bare derud..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan bestiller man tid der kommer kun på automatsvaren? Tager man bare derud..

Det gør du via gæstebogen

marx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...