Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft den helt fantastiske fornøjelse, at tilbringe 45 vidunderlige minutter i selskab med Amira her i aften.

Fra det øjeblik jeg trådte ind ad døren, mødte jeg en utrolig smuk og sød kvinde, der gjorde sit bedste for at få mig til at føle mig både velkommen og begæret det lykkedes virkelig.

Jeg startede med at slikke hendes nybarberede fisse, hvilket hun helt sikkert nød næsten så meget som jeg gjorde. Et dejligt blowjob fulgte efter, inden vi havde dejlig sex.

Jeg fik to runder med Amira, og tiden mellem dem var mindst lige så god som selve sexen. Amira er sød, nem at tale med og ikke bange for kærtegn.

Hvert sekund med skønne Amira var mere end vidunderligt, og hun fortjente hver en krone, besøget kostede.

Jeg kommer helt sikkert igen og kan varmt anbefale andre at bruge tid sammen med denne fantastiske kvinde. Behandl hende godt. Det fortjener hun.

https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira

Redigeret af Mikkel1979

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Star Man

Flot kvinde, men forstår nu ikke st hun ødelægger en smuk og naturlig ungepogebarm ved at fylde en gang plastik ind i dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Så er der bevist igjen: Smag, behag og Kemi er absolut ikke noget som bare kører af dig selv. Mitt møde med Amira var en katastrofe (noget der sker ydderst sjældent).

Jeg valgte hende pga gode anmeldelser. Nu fortryder jeg at jeg besøkte hende og ikke nogen af de andre piger der tilbyder sine tjenester.

Nok ikke min fejl. Nok ikke hendes fejl. Det kørede bare overhovedet ikke.

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...