Peejaydk 2 Skrevet 27. Februar Hej herude har kigget lidt på pigerne fra vojens dream er der nogle anbefalinger her ligner iøvrigt horrible parkerings forhold hvis man kommer i firmabil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1772 Skrevet 27. Februar Jeg har ingen erfaringer med stedets nuværende piger, men har kun haft gode oplevelser på stedet. I forhold til parkering, er det diskression? For så tænker jeg du kan parkere ved f.eks. Jem og Fix og så gå dertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 33 Skrevet 27. Februar Har besøgt stedet nogle gange. Har haft fornøjelse af Nanna, Lærke licious og Carolina Catwalk. De kan absolut anbefales. Har kun oplevet god service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1940 Skrevet 28. Februar Peejaydk skrev, for 19 timer siden: er der nogle anbefalinger her Det er ikke en anmeldelse, @Peejaydk. Din tråd er flyttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 1. Marts Peejaydk skrev, den 27.2.2025 at 10:31: Hej herude har kigget lidt på pigerne fra vojens dream er der nogle anbefalinger her ligner iøvrigt horrible parkerings forhold hvis man kommer i firmabil Du kan bare parkere på Tingvejen, der holder altid en lastbil du kan holde ved siden af eller ned mod autoophugget der er en lille p-plads der (men der er video overvågning ved ophugget og ja de filmer ud på vejen op mod porten), der er flere små sideveje på Tingvejen hvor du kan holde, ved speedway centret er der flere pladser Lad være med at parkere hos værkstedet ved siden af, de kan være lidt "specielle" omkring det..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1282 Skrevet 13. Maj Vica er out of this world Carolina, Alessia og Maria er søde og dejlige. Men det kommer naturligvis an på kemi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden11 12 Skrevet 31. Maj Har besøgt stedet nogle gange. Stedet er pænt og rent. Det er muligt at parkere i området. Har besøgt Line, lidt skuffende. Hvor imod Cille er en rigtigt søde pige/kvinde, meget smilende og hel igennem lækker Men det alt afgørende er vel kemi, og det har jeg haft med Cille. Kan varmt anbefale Cille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg