Hop til indhold

Jaja eller Janne i Slagelse

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Er der nogle som har besøgt denne pige, eller piger, i Slagelse, og har noget godt at sige om besøget.

https://annoncelight.dk/showad/422069

Redigeret af Hadstengutten

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg kender pigen. Stedet ser ud til at være huset i skoven mellem Slagelse og Sorø. 
Der har jeg haft blandede oplevelser - flest til den ærgerlige side, men også enkelte gode helt i top. Huset er noget gammelt l... - men pigerne kan være både søde og rare. 

Skrevet

Kan bekræfte at det er i skoven mellem Slagelse og Sorø. Har tidligere besøgt Nader 3 gange på samme tlf nr., og det har været dejlige besøg 8-9/10 ;)

Jeg har ikke haft ærgerlige oplevelser i huset igennem ca. 15 besøg :biggrin:

Huset kunne ganske rigtigt være i bedre stand, men det fungerer. Badet er dog lidt småt til shower together. :P

• 2 weeks later...
Skrevet
KalundborgMature skrev, den 27.2.2025 at 16:53:

Kan bekræfte at det er i skoven mellem Slagelse og Sorø. Har tidligere besøgt Nader 3 gange på samme tlf nr., og det har været dejlige besøg 8-9/10 ;)

Jeg har ikke haft ærgerlige oplevelser i huset igennem ca. 15 besøg :biggrin:

Huset kunne ganske rigtigt være i bedre stand, men det fungerer. Badet er dog lidt småt til shower together. :P

Hvor kan jeg finde noget på det sted i beskriver mellem Slagelse og Sorø? Er fra Sorø og leder altid efter noget tæt på. 

Skrevet

Ja hun er mega dårlige og billeder passer ikke .. lille og tyk og kan ikke giv massage .. lidt nusseri på ryg ..riv lidt i .. og så komme og tag mig her i doggy style .. hvor til jeg spørger ikke noget blow ..nej måske næste gang … ellers tak .. men prøve og aldrig igen .. kedeligt og dårligt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.