Hop til indhold

Kelly Brown - fræk massage date i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en ualmindelig god oplevelse med Kelly i denne uge :wub: Hendes gode anmeldelser og lækre billeder lokkede mig til at lave en aftale på 45 minutter med tilkøb af kys. Og lad det være sagt med det samme: Alt var godt og Kelly er helt fantastisk. 
kommunikation forløb perfekt. Og selvom jeg blev forsinket i morgentrafikken var der ingen stress fra Kellys side. Hun havde nået at være i fitness og træne ben inden jeg ankom, så vi blev enige om at vi begge trængte til massage :) Kelly har den lækreste mørke krop med berøringsvenlige bryster og en guddommelig røv. Det var vildt lækkert at hælde noget olie på hende og langsomt udforske hende fra top til tå. Massagen udartede sig til lækre, dybe kys, masser af slikkeri og to dejlige afslutninger. Og en skøn massage retur, hvilket hun gør rigtig godt.

Kelly er sød og sjov. Og hun har let til smil og latter. Det gav god stemning fra start til slut. Hun er let og interessant at tale med. Hun er fransk men taler engelsk. Dog slog hun over i fransk et par gange, når jeg ramte de rigtige steder. Pivfrækt!

Stedet er virkelig pænt og priserne rimelige. Så bare en KÆMPE anbefaling herfra. Også hvis du er til det blide og bløde :x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.