cim 23 Skrevet 26. Februar (edited) Nogen der ved om Emma kommer tilbage snart? https://nympho.link/n22162/7544/star-is-back-to-cph Redigeret 26. Februar af cim . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1375 Skrevet 27. Februar Hun har snart lige været her igen, og to gange indenfor kort tid. Så måske om nogle måneder. Men lækker og dejlig er hun sgu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apex 65 Skrevet 28. Februar Unfortunately she will be going home until at least summer is what she told me. We'll see when/if she comes back. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prins_Albert 54 Skrevet 11. Juli Jeg har lige haft skrevet med hende. Nåede aldrig at få en tid med hende, sidste gang hun var her, så skyndte mig at skrive til hende. Hun siger at hun ikke kan komme til Danmark, men at hun opholder sig i Malmø, og gerne vil ses med en der. Det bliver desværre et nej fra mig. Hun skriver godt nok på hendes Nympho, at hun er i KBH Ø. Ved ikke om hum bare ikke har opdateret endnu. Men tænkte at jeg lige ville lave en heads up. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 915 Skrevet 11. Juli (edited) Prins_Albert skrev, for 2 timer siden: hun opholder sig i Malmø, og gerne vil ses med en der. Det ville være top dumt som dansker at blive knaldet (af politiet, ikke Emma) i Malmø. Jeg venter til hun er i Dk. /B Redigeret 11. Juli af ButterflyMan Ret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg