Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/395590

Har gået og kigget længe på hendes annonce. Kunne det være rigtigt at en kvinde havde alle de ting som hun beskriver. Og der til, kan jeg kun sige ja det har hun. Jeg fik taget mig mod til at skrive til hende og fik først lavet en aftale på en halv time, men med det som jeg gerne ville have, fik jeg lavet tiden om til en time. 

Da.jeg ankommer til stedet, hvor hun holder til, bliver jeg i døren modtaget af en kvinde der oser af charme. Jeg bliver budt indenfor og vi får snakket om lidt og alting, alt imens vi får os gjort klar til det der nu skulle ske..

Jeg syntes selv at jeg har været rimelig rundt omkring til diverse glædespiger, men jeg har aldrig som i aldrig mødt en som hende. Det kan godt være at hun ikke er blandt de yngste, men for dælen hun kan nogle tricks. 

Vi lagde os på sengen og hun startede lige ud med at få lille Frederik op og lege med, og der efter begyndte hun at lege lidt med sig selv. Hun kørte en dildo godt ud og ind af hende selv, imens jeg havde den ene hånd på en babs og min tunge godt begravet i hendes klit. Efter en orgasme var der dømt pause. Lige et lille hvil og så var det i gang igen. Denne gang var det min tur til at få banditten suttet godt af, og det kunne jeg godt mærke at det havde hun prøvet før. Hold da op for en tur. Jeg måtte flere gange stoppe hende inden det gik galt. Vi havde jo tid nok. Jeg var fast besluttet på at jeg skulle prøve noget nyt og det blev en omgang golden shower og det må jeg sige det er ikke sidste gang jeg prøver det. Da det var tid til at banditten skulle tømmes spillede jeg den af ud over hende og hun smurte cremen ud over sig selv. 

Chancen for gentagelse 10/10

Pigen 10/10

Skrevet

Hun er hammer lækker, tag en flaske rødvin med, og del den inden, så bliver hun endnu bedre!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.