Hop til indhold

LilleMy

Featured Replies

Skrevet

Lad for guds skyld være med at sende penge! 

-------

Profil "Lillemy9000"

Profil oprettet: 23/02 2025

Snap:  Lillememy9000

Skrevet

Jeg skrev og forsøgte, at booke tid til et møde i næste uge. 

Jeg skulle dog lige sende halvdelen først.. før jeg kunne få en aftale. 

Skrevet

Prøvede at skrive, OK svar, men ikke noget før måske i morgen.

Skrevet
  • Author
xazia skrev, for 2 timer siden:

Jeg skrev og forsøgte, at booke tid til et møde i næste uge. 

Jeg skulle dog lige sende halvdelen først.. før jeg kunne få en aftale. 

Ok underligt har skrevet med hende nu det har hun aldrig bragt på banen hvordan ville hun have halvdelen?

Skrevet

Jeg ville booke en specifik dato og tid. Og så spurgte, hvor meget hun skulle have i forudbetaling.  Så skrev hun halvdelen nu og resten i kontanter, når jeg kommer. Da jeg så skriver, at jeg kun betaler det hele Kontant upfront blev jeg blokeret. 

Det er også min måde, at spare min tid og finde ud af, om personen vil have forudbetaling eller ej før evt møde. Så jeg ikke spilder min tid. 

Skrevet
  • Author
xazia skrev, for 58 minutter siden:

Jeg ville booke en specifik dato og tid. Og så spurgte, hvor meget hun skulle have i forudbetaling.  Så skrev hun halvdelen nu og resten i kontanter, når jeg kommer. Da jeg så skriver, at jeg kun betaler det hele Kontant upfront blev jeg blokeret. 

Det er også min måde, at spare min tid og finde ud af, om personen vil have forudbetaling eller ej før evt møde. Så jeg ikke spilder min tid. 

Det er sjovt for når jeg gerne vil aftale i fremtiden skriver hun at hun kun booker på dagen. Er du sikker på det er den samme vi taler om? 

kan slet ikke genkende det du skriver men skal nok skrive her hvis hun begynder på det pjat. Håber hun har tid til mig i weekenden

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Som lovet kommer her en beretning om mit besøg hos denne skønhed.

https://annoncelight.dk/showad/423323

Stedet er privat og super diskret lige midt i byen, tæt på gaden.

Hun er endnu mere lækker i virkeligheden, hold så kæft klart en af de lækreste piger jeg nogen sinde har mødt via AL, hun er sød og nærværende og bare dejligt selvskab.

Skulle ikke betale noget forud, hun bad mig tage et billede af jeg havde pengene cash hvilket jeg synes er helt fair.

Gav 2.000 for en time i himlen. Selve akten er for mig privat. Men hold fast det var godt. skal helt klart besøge hende igen hvis hun fortsætter i branchen.

• 2 weeks later...
Skrevet
DonDon skrev, den 7.3.2025 at 22:55:

Som lovet kommer her en beretning om mit besøg hos denne skønhed.

https://annoncelight.dk/showad/423323

Stedet er privat og super diskret lige midt i byen, tæt på gaden.

Hun er endnu mere lækker i virkeligheden, hold så kæft klart en af de lækreste piger jeg nogen sinde har mødt via AL, hun er sød og nærværende og bare dejligt selvskab.

Skulle ikke betale noget forud, hun bad mig tage et billede af jeg havde pengene cash hvilket jeg synes er helt fair.

Gav 2.000 for en time i himlen. Selve akten er for mig privat. Men hold fast det var godt. skal helt klart besøge hende igen hvis hun fortsætter i branchen.

Kan kun give dig ret, har selv lavet en anmeldelse desværre er hun blevet noget dyre at besøge. Misunder dig at du fik det til 2.000 for så ville jeg have råd til at se hende noget oftere. Og ja hun er virkelig lækker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.