Hop til indhold
webplugin

P club Flensborg

Recommended Posts

Jeg må lige dele en absolut positiv oplevelse fra P club Flensborg. Gæstede dem i går klokken ca. 14.00. 

P club ligger meget diskret bag et stort plankeværk som dækker både hus og parkering. Der er altså fuld diskretion. Hele huset virker nyrenoveret og pænt og rent. Man er tæt på motorvejen og der er ikke langt til centrum af Flensborg. 

Der var ca. 8 piger, hvor det er noget for enhver smag: tykke, tynde, høje, lave, touchede, ung/ældre og en mørk pige. Der var væsentlig flere piger, end de annoncerede på hjemmesiden. Valgte at gå direkte på værelset med pigen og skulle derfor ikke betale entre på 20€.

Man bliver placeret i en sofa i entreen, hvorefter pigerne præsenterer sig selv en efter en. Der var absolut flere gode bud, så valget var svært. Pragtfuldt koncept; for hvor mange gange har man ikke prøvet at besøge en pige, hvor billederne absolut ikke ligner virkeligheden og hvor man går på kompromis, fordi man er liderlig.  

Valgte Marie, ca. 20 år med total lolita look og størrelse. Fantastisk krop og god til engelsk.

Man kan komme i bad inden seancen og tøjet parkeres i et låst skab. Tilbud inden klokken 19.00 er 40€ for 15-20 minutter med fransk uden og dansk i flere stillinger. Der er altså billigt. 

Marie var en god girlfriend oplevelse, middel fransk, men tog til gengæld godt imod, selvom jeg er forholdsvis godt udrustet. Smilende og engageret under hele forløbet.

Betaling afregnes efterfølgende, inden man klæder om. Afsluttes med et bad, så der ikke hænger for meget glidecreme på pikken hjemover.

Kan absolut anbefales, jeg skal forbi igen, når vejen er omkring Flensborg. Skal have flere penge med, for til den pris skal man da prøve 2 piger ad gangen næste gang.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en servicemeddelelse: Imorgen eftermiddag henligges recidensen til Europastrasse 3 http://en.the-pclub.de/  - kan se min yndlingspige der - Lolita er tilbage - desværre har hun ikke længere billeder på, men Maylin som jeg længe har haft lyst til at studere nærmere har billede på - og det skal I da ikke snydes for:

 

IMG_0119%20(1).JPG

 

Se iøvrigt her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ramte P-clubben omkring kl. 14 sammen med en anden fyr, som bare skulle have et hurtigt nummer og fik pigerne til at komme ud i forhallen og lave en typisk tysk "Bordelvorstellung" hvor pigerne en efter en kommer ud inde fra baren eller tilkaldes vha. bartelefonen, når der komme kunder i butikken og hilser på, en efter en. Fyren kan så bagefter sige hvilken pige, han har udvalgt og så evt. først derefter gå i bad, inden de går ovenpå.

 

Jeg nåede lige at få et glimt af Lolita og håbede bare at fyren ikke valgte hende, inden jeg fik Jesse 1%20(1).jpg til at finde isbjørnehabit, badetøfler og håndklæde, så jeg kunne tage et lille lunkent bad, inden jeg skulle ind at møde pigerne i baren. hvor der var flere piger, jeg ikke havde set før, men jeg satte mig nu over og hilste på Lolita, som netop havde været 3 mdr. hjemme i Rumænien. Efter at have sludret lidt sammen gik vi ovenpå.

 

Nu har de så en lidt mærkelig prispolitik på P-clubben - en quickie  på 15 - 20 min. koster € 40,- medens  en ½ time koster € 80,-, men man kan absolut ikke købe en dobbelt quickie = 40 min til € 80,- uden at man skal ned i baren igen (hvor pigerne noterer i en bog, hvornår de går ovenpå og åbenbart får procenter - virkede lidt som om det blev kørt meget strikst mht. tiden) og tage et brusebad indimellem, men en quickie, kan godt forlænges til en ½  eller hel time, ligesom en ½ time også kan forlænges til en hel time  :cry:  Må indrømme jeg ikke fatter ideen.

 

Nå, men jeg valgte en quickie til € 40,- med Lolita, selvom jeg før har ofret længere tid på hende, men nu ville jeg ligesom se, hvormeget man får på 20 min og det lykkedes mig da også at komme det meste af turen igennem og slutte af oppe i hende, selvom hun indimellem virkede lidt for obs. på tiden og gerne ville have solgt en ½ eller hel time istedetfor + div. ekstra - men ekstra koster altså € 25,-/stk - dvs. vil man både kysse og slikke = + € 50,-, så det fravalgte jeg.

 

Efter at jeg havde taget et køligt brusebad, for at få jernet kølet lidt ned igen - selvom det ikke helt lykkedes, for da jeg kom ind i baren igen, sad Jesse og så dejlig indbydende ud - jeg mente jeg lige skulle have lidt mere pause og spurgte derfor Jesse om hun ville med i Saunaen - og det sagde hun ikke nej til 2 gange, men da vi kom derud begyndte hun straks at pille og jernet var jo stadig lidt varmt - og så er det jo med at smede, så vi gik hurtigt ovenpå, hvor jeg nu ikke nåede at smede helt færdig på 20 min, selvom jeg hamrede godt til så brysterne hoppede rundt, så hun fik mig overtalt til at forlænge til ½ time.

 

Efter endnu et koldt bad, entrede jeg igen baren og havde udset mig enten en ny mørkhåret lidt markant skønhed og så Maylin, som jeg var lidt forbavset over var så høj - 166 cm - jeg troede jo hun var sådan en sød lille thailænder, men hun er født og  opvokset i Tyskland, selvom hun var af 100% thailansk afstamning - og havde drukket meget mælk som barn  :wink: 

 

Jeg var nok klar over jeg ikke skulle have flere ture, sådan lige med det sammen, men jeg skulle jo også gerne hjemad, men lige pludselig var både Maylin og hende den mørkhårede skønhed blevet udvalgt ved et par "Vorstellungen" - men så sad Eva pludselig for enden af baren image%20(9).jpg  og lavede øjne til mig - og jeg tænkte at det skulle da også lige prøves, men jeg måtte sige til hende at hun ikke skulle forvente noget, men hun blaste mig da rimelig stiv, selvom hun var nr. 4 den dag (jeg var jo startet tidligt med Lilia fra Ukraine    ), hvorpå hun ikke mente at den kunne hun altså ikke klare pga. omkredsen og ville komme til at bløde. Hendes fyr havde ellers en på 25 cm (jo hun havde endda selv målt), men hans var kun 15 cm i omkreds. Så jeg nøjedes med at kramme hendes knaldhåde silicone kanonkugler, medens hun spillede den af på mig, men jeg måtte dog snart selv overtage og lade hende nøjes med at massere mit mellemkød, medens jeg med en enkelt finger pirrede hendes våde fisse og clitoris, så hun klemte benene sammen og kom i en dejlig orgasme og bagefter spurgte hvad jeg lavede dernede? - men jeg lavede jo næsten ikke noget  (sssh - endnu en hemmelighed)  :D

 

Selvom hun havde brugt over 5 min af tiden på at tage bad, så vi ikke kunne nøjes med en quickie, bonede hun mig alligevel for ½ time = € 80,-, men så var det altså også på tiden at vende næsen hjemad, så efter en iskold skyller, sagde jeg farvel til Lolita, fik betalt min Versehr på € 20,- fik en dejlig krammer til afsked og bud på snart at komme igen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Var det godt Jernsvin???

Synes det lyder lidt..... altså hun tager et bad efter hun har noteret start tidspunktet og dermed presser dig til 30 minut og endda uden at ville knalde og du måtte selv gøre dig færdig.

Og en anden der havde mere travlt med at opsælge til 30 min og nogle ekstra ting i den pænt dyre ende

Nu har jeg ikke været der i over et år, men efter de 40 euro 20 min har jeg da overvejet et genbesøg. Men kan være man skulle springe over, det lyder jo næsten reberbahnagtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det godt Jernsvin???

Synes det lyder lidt..... altså hun tager et bad efter hun har noteret start tidspunktet og dermed presser dig til 30 minut og endda uden at ville knalde og du måtte selv gøre dig færdig.

Og en anden der havde mere travlt med at opsælge til 30 min og nogle ekstra ting i den pænt dyre ende

Nu har jeg ikke været der i over et år, men efter de 40 euro 20 min har jeg da overvejet et genbesøg. Men kan være man skulle springe over, det lyder jo næsten reberbahnagtig

 

Jeg syntes det var OK - 4 piger på en dag og total damage på € 280,-/kr. 2100,- havde jeg haft tid, var jeg kørt helt til Hamburg, men så ville det med hotel, brændstof og overnatning også løbe op. Pigerne er jo heller ikke hverken værre eller bedre end på andre FKK og så - jah, umiddelbart lagde jeg ikke lige mærke til det, men så stak der en dusk eller et par skamlæber ud her og der og Lolita var oben ohne - så man vidste snart ikke hvor man skulle kigge hen  :shock:

 

Mht. Eva Love - så vidste jeg jo på forhånd at det ikke ville lykkes med et alm. samleje, hvilket jeg også sagde til hende og havde sådan set bare tænkt at hyggenygge lidt med hende, men så ville hun have at vi skulle massere hinanden - så syntes jeg alligevel et blowjob var mere interessant, halvstiv eller ej - men hun gik til den  og så fik jeg lov at pille lidt, mens hun blæste videre og jeg siden selv spillede den af - så det var der ikke noget at klage på.

 

Men mht. tiden, så lavede hun samme nummer med Gungner:

 

 

 

- og det blev han noget irriteret over, kun at få 15 min. - jeg prøvede at gøre hende lidt opmærksom på det - men hun påstod hun kun havde brugt 2 min, at hun kun fik provision - jo, den ene vej er de meget opmærksomme og nøjeregnende med tiden - bare ikke når de selv lader tiden løbe  :cry: Men hun havde altså, ligesom de andre undervejs i seancerne spurgt om det var OK med ekstra tid - og hvem afbryder så med lansen trukket og udsigt til et par spredte pigeben  ;) - om ikke andet så har de en pengeautomat nede i forhallen. Mht. ekstraydelser, så ligger der en prisliste på bardisken og ovenpå spørger pigerne kun en enkelt gang til det, så er det det og du ved hvor du står - men det er lidt trælst, som med Adelina (Lolita kaldte hende godt nok Lisa) at skulle betale både for at slikke hende - og så for ekstra tid - der er det altså dejligt på Flattrate at man ikke behøver at tænke i tid og penge  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jo men det er jo klart de prøver at udvide tiden, når prissammensætningen er så dum. 80 euro er jo klart Tysklands dyreste, hvis du så også skal betale 25 for kys og 25 for slik, så betaler du pludselig 130 for almindelig sex. Nå ja så er Lækre Danske Molly jo meget billigere!

Nogle af de Tyske piger på Harmony er begyndt på det samme, men så må man jo tage de udenlandske :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at der mangler et ordentligt Flat-Rate tilbud i Flensborg området.

Så ville der være lidt mere konkurrence om kunderne, og forhåbenligt, et fald i priserne.

Syntes at det er lidt bondefangeri at regne badetid m.m. ind i tiden, for at "tvinge" folk til at købe ekstra tid/ydelser.

 

Er stadig lidt ambivalent, om det er turen værd at tage derned :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at der mangler et ordentligt Flat-Rate tilbud i Flensborg området.

Så ville der være lidt mere konkurrence om kunderne, og forhåbenligt, et fald i priserne.

Syntes at det er lidt bondefangeri at regne badetid m.m. ind i tiden, for at "tvinge" folk til at købe ekstra tid/ydelser.

 

Er stadig lidt ambivalent, om det er turen værd at tage derned :)

 

Ja, eller bare en konkurrerende FKK, men jeg forstod på pigerne på P-clubben, at de var for mange piger, hvor jeg så mente at der nærmere var for få mænd, men hen på fredag eftermiddagen virkede det nu som om der var rimelig gang i den med Vorstellungen - men altså hvis det bare quickies til € 40,- allesammmen, så løber det jo ligesom ikke op.

 

Men helt klart burde de tilbyde ½ timer til max € 60,- ligesom i Hamburg - eller endnu billigere - € 30 - 40,- ligesom i NRW.  45 min til € 80,- ville de også kunne sælge til mig  :-P

 

Tror måske at flattrate-konceptet er for vovet til mange danskere, som f.eks ikke engang tør besøge P-clubben - hvis nu de skulle møde nogen de kendte eller man kan se deres bil fra vejen  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der mange gæster kl 14. ??

fin anmeldelse

Hej

 

Der var en ung mand på vej ud og så undertegnede. Der var ligeledes en ældre herre på vej ind, da jeg gik. Så absolut ikke overrendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo men det er jo klart de prøver at udvide tiden, når prissammensætningen er så dum. 80 euro er jo klart Tysklands dyreste, hvis du så også skal betale 25 for kys og 25 for slik, så betaler du pludselig 130 for almindelig sex. Nå ja så er Lækre Danske Molly jo meget billigere!

Nogle af de Tyske piger på Harmony er begyndt på det samme, men så må man jo tage de udenlandske :-)

Jeg må give LF ret her. 130 Eur for en halv time er altså for dyrt. Det får man jo en hel time med de samme ydelser for inde i byen. Jeg har godt læst alle de fordele folk fremhæver ved FKK, men den prispolitik holder altså mig langt væk fra P-club.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...