Hop til indhold

massage med happy ending! hvordan og hvorledes

Featured Replies

Skrevet

Okay.
så jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal formulere mit spørgsmål, så prøver med noget info.
jeg har kun besøgt en enkle glædespige herinde og min erfaring er derfor begrænset.
vi har en thai massage i min by, men det er BARE massage med shorts på.

I dag ville jeg prøve noget nyt og besøgte et sted i en anden by.
thai massage, efter lidt snak fik jeg 30min olie massage. helt nøgen, hvilket var lidt af en ny oplevelse.
efter hun havde taget ryggen og jeg havde vendt mig om, er jeg 110% på at hun tilbød ekstra, (fingeren hen nussende over penis.)
jeg takkede pænt nej denne gang.

nu er jeg så i vildrede, om hvad "reglerne" er? har ikke nævnt det eller lagt op til det på nogen måde. hun hentydede det!
er det bare en ekstra beløb oveni den normale massage? er det med i prisen? er det kontant ved siden af?(betalte med mobilpay) hvordan spørger man lige om det? og hvad er den alm kendte pris for det?

deres hjemmeside siger ligefrem ingen intim massage?
jeg er ikke verdens bedst udstyret person eller mest erfarne person på det ene eller andet og det her var både frækt men også over grænsen!

Vh
max

Skrevet

Helt fair spørgsmål.

De steder jeg har været har det stort set altid været 300 kr oveni i prisen.

Altså massage er ofte 500 kr for en time og 300 kr oveni for happy ending. Det hele plejer at forgå inden for den time du har betalt for (som regel)

De fleste steder kan du dele betaling, hvis det er det du vil, så du betaler for massagen på mobile pay og det andet kontant. Ellers betaler du bare samlet på en mobile pay eller kontant.

Skrevet
  • Author
SantaKlavs skrev, for 1 minut siden:

Helt fair spørgsmål.

De steder jeg har været har det stort set altid været 300 kr oveni i prisen.

Altså massage er ofte 500 kr for en time og 300 kr oveni for happy ending. Det hele plejer at forgå inden for den time du har betalt for (som regel)

De fleste steder kan du dele betaling, hvis det er det du vil, så du betaler for massagen på mobile pay og det andet kontant. Ellers betaler du bare samlet på en mobile pay eller kontant.

ahh okay. med tanke for forskellige steder så det jo ikke for slemt.
men er det bare noget man bliver spurgt om halvvejs inde eller plejer det at være noget der bliver nævnt før? 

Skrevet
Max_nysgerrig skrev, for 3 minutter siden:

ahh okay. med tanke for forskellige steder så det jo ikke for slemt.
men er det bare noget man bliver spurgt om halvvejs inde eller plejer det at være noget der bliver nævnt før? 

Det er ret forskelligt. Jeg har både været steder hvor de spørger med det samme om det kun er massage eller ekstra og steder hvor de siger ONLY MASSAGE som det første.

Nogle steder skal du komme nogle gange før de spørger og ellers så spørger jeg undervejs om der er mulighed for det. De plejer at være meget søde og sige nej på en pæn måde, hvis de ikke tilbyder det.

Tjek evt om der er nogen anmeldelser herinde om de steder du vil besøge.

Skrevet
  • Author
SantaKlavs skrev, Lige nu:

Det er ret forskelligt. Jeg har både været steder hvor de spørger med det samme om det kun er massage eller ekstra og steder hvor de siger ONLY MASSAGE som det første.

Nogle steder skal du komme nogle gange før de spørger og ellers så spørger jeg undervejs om der er mulighed for det. De plejer at være meget søde og sige nej på en pæn måde, hvis de ikke tilbyder det.

Tjek evt om der er nogen anmeldelser herinde om de steder du vil besøge.

lige præcis det. har tjekket her og der siger de, der ikke er noget der. men nogle at kommentarerne er fra 17. men ingen direkte viden.
så nu jeg i tvivl om hvorvidt jeg helt forkert på den.

jeg tager chancen en anden gang og bestiller en time derinde.
tak

Skrevet

Du kan evt skrive en privat besked til mig om stedet, så kan det være jeg kan svare på det.

Ellers god fornøjelse og held og lykke med det hele.

Skrevet

Hvis de IKKE siger noget når du tager alt tøjet af, så er der stor sandsynlighed for at der tilbydes noget. 
Og hvis de tilfældig strejfer din kalorius under massagen er sandsynligheden større.

Det er normalt at massøren spørger efter “turn around”.

Og ellers er det ok at spørge om der tilbydes ekstra services.
Det vil helt sikkert afsløre om der er ekstra at hente.
Hvis du ikke bryder dig om det direkte spørgsmål, så er det muligt at få det hele lidt på gled ved at komplementere massøren. 
Det kan fx være et “du ser dejlig ud” eller et “du har nogle virkelig dejlige hænder”.

Det er ikke komplimenter man normalt ville komme med hos fysioterapeuten eller til arbejdsplads-massøren, så den fanger de fleste også.

Så hvis masssøren vil lave flere penge, så skal hun nok gribe den bold.

Redigeret af NilleAlle

Skrevet
  • Author
NilleAlle skrev, for 15 minutter siden:

Hvis de IKKE siger noget når du tager alt tøjet af, så er der stor sandsynlighed for at der tilbydes noget. 
Og hvis de tilfældig strejfer din kalorius under massagen er sandsynligheden større.

Det er normalt at massøren spørger efter “turn around”.

Og ellers er det ok at spørge om der tilbydes ekstra services.
Det vil helt sikkert afsløre om der er ekstra at hente.
Hvis du ikke bryder dig om det direkte spørgsmål, så er det muligt at få det hele lidt på gled ved at komplementere massøren. 
Det kan fx være et “du ser dejlig ud” eller et “du har nogle virkelig dejlige hænder”.

Det er ikke komplimenter man normalt ville komme med hos fysioterapeuten eller til arbejdsplads-massøren, så den fanger de fleste også.

Så hvis masssøren vil lave flere penge, så skal hun nok gribe den bold.

det vil jeg skrive mig bag ørerne. tak

Skrevet

Nogen skrev

Og ellers er det ok at spørge om der tilbydes ekstra services. Det vil helt sikkert afsløre om der er ekstra at hente.

Jeg ville virkelig passe på med hvordan der spørges. Er du hos dansk sportsmassør, eller tandlægen så spørger man vel heller ikke bare sådan lige efter et blowjob fordi pigen ser sød ud. Der er opstået en mærkelig fælles holdning herinde om at det er helt ok ved en Thai at svinge med nøgen stiv pik og uden grund spørge om blowjob og sex. Som en skrev en gang. De er jo vandt til det. (Det gør det bare ikke ok, og de "grønne steder" kæmper virkelig med slags.)

Det er ikke altid nemt at vide på forhånd, og nogle gange jo også lidt spændende så.

Den Danske og Thai sportsmassør har åbne gardiner, facade så alle på gaden kan se kunderne, fælles indgang så kunder venter sammen og møder hinanden.

Står pigen i næsten undertøj er chancen større end hvis hun er i fast knappede jeans. Et halvskummelt (meget diskret) sted siger også lidt. De kan nu godt have facade til gaden. Men du møder ikke andre kunder i indgangen, og rummet du kommer ind i ligner mere. øhhh en hyggesofa/seng, end massagebriks til sportsmassage. Der er noget med lyset også.

Jeg har været mange Thai steder. Grønne og ej. Jeg har tænkt her var grønt og blevet tilbudt ekstra, Jeg har tænkt her er "hele pakken" og kun fået massage. Men er vild med massage så gået ganske tilfreds derfra.

Ssåhh nej ikke altid nemt. Men. Dem der tilbyder ekstra, har ALTID selv kommet med opfordringen til at udvide service lidt. Held og lykke med oplevelserne.

Skrevet
  • Author
Mr Comeagain skrev, for 1 time siden:

Nogen skrev

Og ellers er det ok at spørge om der tilbydes ekstra services. Det vil helt sikkert afsløre om der er ekstra at hente.

Jeg ville virkelig passe på med hvordan der spørges. Er du hos dansk sportsmassør, eller tandlægen så spørger man vel heller ikke bare sådan lige efter et blowjob fordi pigen ser sød ud. Der er opstået en mærkelig fælles holdning herinde om at det er helt ok ved en Thai at svinge med nøgen stiv pik og uden grund spørge om blowjob og sex. Som en skrev en gang. De er jo vandt til det. (Det gør det bare ikke ok, og de "grønne steder" kæmper virkelig med slags.)

Det er ikke altid nemt at vide på forhånd, og nogle gange jo også lidt spændende så.

Den Danske og Thai sportsmassør har åbne gardiner, facade så alle på gaden kan se kunderne, fælles indgang så kunder venter sammen og møder hinanden.

Står pigen i næsten undertøj er chancen større end hvis hun er i fast knappede jeans. Et halvskummelt (meget diskret) sted siger også lidt. De kan nu godt have facade til gaden. Men du møder ikke andre kunder i indgangen, og rummet du kommer ind i ligner mere. øhhh en hyggesofa/seng, end massagebriks til sportsmassage. Der er noget med lyset også.

Jeg har været mange Thai steder. Grønne og ej. Jeg har tænkt her var grønt og blevet tilbudt ekstra, Jeg har tænkt her er "hele pakken" og kun fået massage. Men er vild med massage så gået ganske tilfreds derfra.

Ssåhh nej ikke altid nemt. Men. Dem der tilbyder ekstra, har ALTID selv kommet med opfordringen til at udvide service lidt. Held og lykke med oplevelserne.

jeg er mere end tilfreds med en afslappende massage.
mit spørgsmål var her på hvordan man reagere eller ved det. stedet her siger på deres side de ikke tilbyder men alligevel er jeg overbevist om det.
jeg kommer aldrig til bevist at vælge et massage sted ud fra ekstra ydelse, men er da nysgerrig på oplevelsen. jeg er ikke typen der svinger rundt med svinet eller bruger udtryk som Du er bare så lækker.
hvad jeg spørger efter(som nogle har forklaret længere oppe) er hvordan man ved det, hvilken tegn, hvad er normen, normal prisen.

Skrevet
Max_nysgerrig skrev, for 21 timer siden:

I dag ville jeg prøve noget nyt og besøgte et sted i en anden by.

Du kan jo altid lave en "efterlysning" på et specifikt sted og/eller by. Så er jeg sikker på du nok skal få nogle gode hints om hvad der er muligt og til hvilken pris. 
Min erfaring med dette site er at mange er hjælpsomme med at dele oplysninger - enten på sitet eller i en PB. 

Venligst
NT

Skrevet
  • Author
Nielsen Tonajt skrev, for 11 minutter siden:

Du kan jo altid lave en "efterlysning" på et specifikt sted og/eller by. Så er jeg sikker på du nok skal få nogle gode hints om hvad der er muligt og til hvilken pris. 
Min erfaring med dette site er at mange er hjælpsomme med at dele oplysninger - enten på sitet eller i en PB. 

Venligst
NT

dette specifikke sted har lige præcis ingen info her på stedet.
men ud fra hvad jeg har skrevet lidt med andre om i PB så ser det ikke sådan ud.
men ja. været lidt væk her fra siden noget tid, men begynder at bruge den igen. så må vi se hvad der bliver sagt om andre ligende steder i området

Skrevet
Mr Comeagain skrev, for 14 timer siden:

Der er opstået en mærkelig fælles holdning herinde om at det er helt ok ved en Thai at svinge med nøgen stiv pik og uden grund spørge om blowjob og sex. Som en skrev en gang. De er jo vandt til det. (Det gør det bare ikke ok, og de "grønne steder" kæmper virkelig med slags.)

Hvor oplever du den der fælles holdning? Det er ikke de kredse (eller områder af eroguide.dk) jeg kommer i.
Når jeg skriver at man kan spørge ind til om der tilbydes ekstra, så er det helt sikkert ikke “Giver du et blowjob?” :roll:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.