Hop til indhold

Lydia Billund/Fila

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet
Mr Nice1974 skrev, for 6 timer siden:

Kan se det er Aalborg nu. Er fristet, mon nogen har forsøgt ?

De er i Billund kommune ;) Men ellers er det nogle søde piger!!

Skrevet
  • Author
Mr Nice1974 skrev, for 12 timer siden:

Kan se det er Aalborg nu. Er fristet, mon nogen har forsøgt ?

De har været i Billund/Filskov området hele tiden ^_^

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg har netop besøgt Rose.

Absolut mange år siden, at hun er set sådan ud. Om det rent faktisk er hende på billederne ved jeg ikke, men hun ser slidt ud, og på ingen måder sexet. Tøffer rundt i usexede hjemmesko og ser umådelig træt ud.

Selvom vi 2 min. før jeg kom, aftalte 45 min med blow uden gummi, massage og så sex til sidst, så ville hun starte med massage. Jeg sagde fra, og bad om blow først. Så fandt hun et kondom frem, og jeg måtte sige fra 2-3 gange, før hun gemte kondomet væk og spurgte om ikke jeg ville have sex. Forvirringen er total, når man aftaler noget med en person, og budskabet så ikke bliver videreformidlet.

Nå, men til sidst fik hun sat gang i blowjobbet, men trak så hårdt tilbage huden, at det var lige før strengen sprang. Jeg fjernede hendes hånd, og herefter blev det faktisk til et ok blow, og da jeg fyrrede kanonen af, sprang hun tilbage med et noget overrasket blik i ansigtet - men hun blev dog ved med at massere pikken med hånden, så orgasmen var ganske fin.

Så bad jeg om lidt massage, og det fik jeg - og faktisk en ret dejlig, men hård omgang.

Til sidst skulle jeg så vende mig, og hun spurgte om jeg ville have sex nu. Jo tak, men den var jo helt slap, og jeg bad hende om at tage tøjet af, hvilket i hendes verden åbenbart bare er, at knappe op for de i øvrigt ok bryster. Men det var der nu ikke så meget frækt i, så jeg bad hende igen om at tage det hele af. Det gjorde hun så, en smule modvilligt, og med en masse thai-fraser (banderier tror jeg) til følge.

Hun havde ikke nogen sexet krop, og da hun tog fat om kalorius, var den stadig helt slap. Så grinte hun lidt, og sagde - "den ik stiv", efterfulgt at 10 turbo-ryk og igen en konstatering af, at den ikke var stiv. Jeg måtte selv tage fat, og kæle lidt for den, hvilket gjorden den halvstiv. Vutpi så smed hun et kondom på og smed sig selv på ryggen. Men det var jo ikke lige nok til at få det til at fungere, og da hun på ingen måde var sexet, sagde noget frækt, gjorde noget frækt, suttede på den, rørte den - eller sig selv for den sags skyld, så kom situationen til at virke en smule akavet, og det gjorde jo intet godt for potensen. Jeg havde stort set mistet lysten, for det var tydeligt for mig, at hun egentlig ikke gad mere.

Så af med kondomet, og så bad jeg hende give mig lidt oliesvensk, hvilket hun gjorde med lynets hast, og ja ja - jeg kom da i mål igen, men ikke til nogen hverken guld- sølv- eller bronce medalje.

Alt i alt, en kedelig omgang - der på ingen måde indikerede en grund til en anden gang, at slå et smut ind forbi Grindsted.

https://annoncelight.dk/showad/394475

Skrevet

Nå det var da ærgerligt med den dårlige kemi der. Du lyder da ellers til at være en rigtig mister Nice guy.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.