Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger hjælp til at finde en Thai kvinde der giver fuld pakke og som holder til et sted der er diskret. 
Aldersmæssigt må hun gerne være maks 30 år. 
Jeg kan finde steder i f.eks. Tåstrup, men det lader til at man parkerer lige uden for deres forretning til fuld skue. 

Skrevet

Kan du ikke bare parkere i nærheden, hvis du er bange for din bil bliver set?
har aldrig forstået at man er nervøs for at blive opdaget.

Skrevet

Der er da ikke noget odiøst eller skamfuldt i at gå til Thai massage. Det svarer til at gå til fysioterapeut eller zoneterapi.
Hvad du bestiller af service er der ingen der ved.

Skrevet

TS har da helt ret. Taastrup ligger direkte til offentlig skue, og mange ved jo efterhånden godt hvad der foregår inde bag de blinkende lamper. 
Jeg har det på samme måde selv. 
I Taastrup kan man dog parkere (og gå ind) på bagsiden af huset, hvilket er en del mere diskret. 

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 13 timer siden:

I Taastrup kan man dog parkere (og gå ind) på bagsiden af huset, hvilket er en del mere diskret. 

Rigtig, hvis det er det sted hvor den hypede Jenny arbejder, som @Temple mener.

Men der er jo også dem der ligger henholdsvis midt i Tåstrup Bygade, samt ude på Roskildevej. De ligger alle sammen direkte ud til gaden.

Midt i bygaden, er der en del pladser man kan benytte uden at vægge opsigt, alternativt kan man komme ind "bag ved" via Parkvej, og parkere dér.

Klinikken på Roskildevej, er lidt mere tricky, men eller parker over på den anden side ved det gamle og nu nedlagte Posthus, eller lige udenfor Taastrup MC butik, der er dog kun 2-3 pladser.

Når det er sagt er jeg dog kun bekendt med at FP med 100% sikkerhed er muligt (Som skrevet mange gange herinde), på klinikken der ligger noget længere ud af Bygaden, mod Greve og her kan man som @Dinner_at_the_y ganske rigtigt skriver holde "inde bag ved", dog er det lige ved siden af en skole, men udenfor skoletid temmelig diskret.

Jeg kender dog ikke menu sammensætningen de 2 andre steder i Taastrup.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.