Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fået en uventet fridag fra arbejdet, så skrev til Paulina, hvis annonce jeg tit har kigget på. Bookningen gik meget nemt, og fik booket en time med OWO+CIM til dagen efter.
Næste dag, bekræftede jeg lige mødet en time før, jeg kom hen til hendes sted på Amager, der er en del folk der går ind og ud af bygningen, så man er anonym i flokken, kan man sige.

Jeg kom op til hende, og lejligheden så fin ud.
Men det var nu ikke lejligheden jeg fokuserede på fra Paulina åbnede døren. Hun er virkelig smuk, som i Wow smuk.
Vi ordnede hurtigt det økonomiske og jeg fik et håndklæde. Ind i badet og videre ind til soveværelset til en virkelig smuk kvinde.

Hun har en skøn krop, og vi kyssede lidt (uden tunge) og befølte hinanden før det sidste af hendes tøj røg af. Jeg blev derefter beordret ned på ryggen på sengen. Hun har en antibakteriel spray, tror jeg det hedder, som hun lige sprøjter ind i munden og på min kammerat, før jeg fik et dejligt blowjob, at se min pik ryge inde og ud af den smukke mund, var bare dejligt. Derefter skulle jeg lige smage på hende, før hun red mig i en cowgirl, før missionær og doggy, før jeg ville komme i hendes mund. Det skulle dog foregå efter hendes drejebog, så i stedet for at jeg lige kunne gå fra doggy til hendes mund, skulle jeg lægge mig ned på rygge og hun gik i gang med et blowjob, det var vist noget jeg skulle have aftalt med hende på forhånd. Jeg kan nemlig godt lide at være helt tæt på orgasmen, og så hurtigt skifte til kvindens mund, til at afslutte, helst i stående og knælende position.
Men Paulina kunne nemt få mig til at afslutte i hendes mund, og det var dejligt og der var intet med at hun lige skulle noget i sidste øjeblik for at undgå ladningen. Vi lagde lidt og snakkede, men vi var bedre til sex end samtale, selvom hendes engelsk er helt fint. Men man kan ikke altid falde i snak med alle. Men min ven ville dog gerne lige lidt mere med Paulina, så jeg hoppede i bad, før hun igen tog sig kærligt af ham med hendes mund. Missionær og doggy, men der var alligevel ikke mere gas i maskineriet, så vi stoppede bare, det var helt fint, man er jo lidt overmodig nogle gange. Men jeg tog et kort bad og sagde pænt farvel. 

Skøn og især smuk kvinde, som jeg måske vil se igen, men jeg har lige nu andre planer i kalenderen, men dem skal I nok høre om senere.
I skal dog skynde jer, for hun smutter senere denne uge.

https://nympho.dk/n21133/7256/beautiful-like-a-rose

https://nympho.link/n21133/7256/beautiful-like-a-rose 

Måske der lige er en der vil forklare hvordan det nu er man ordner nympho-link herinde, det er noget med link, men hvor skal det står henne.

Redigeret af ½angel

• 1 year later...
Skrevet

Is she real? I there no recent photos or comments on her

Skrevet
dppp skrev, for 1 time siden:

Is she real?

What makes you ask?

I am sure that @½angel would have mentioned it if she was´nt real

Skrevet
½angel skrev, den 25.2.2025 at 11:55:

Måske der lige er en der vil forklare hvordan det nu er man ordner nympho-link herinde, det er noget med link, men hvor skal det står henne.

Det var noget med at erstatte "dk" med "link" eller måske "lnk", men jeg tror ikke, det virker mere.

I stedet kan "dereferer.me" benyttes (min browser synes dog, det er usikkert) eller "shorturl.at" som dog dør, hvis linket ikke benyttes i en måned.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
  • Author
dppp skrev, for 17 timer siden:

Is she real? I there no recent photos or comments on her

Is that a joke? 

That would probably be the first thing I would write if she wasn't. So yes she is very real.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.