Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt Hornbæk andet end det der er beskrevet i emne fuldpakke i Nordsjælland?

Skal et smut nordpå (Hornbæk  el. Helsingør) og kunne godt tænke mig input på en god omgang massage, og gerne hvor massør tilbyde lidt ekstra, og hvor arbejdet bliver udført i bedste service stil...og det gør ikke noget massør har lækker krop, man evt. kan røre lidt ved...så gerne input + evt. priser hvis der er nogen der har erfaring.

Skrevet
  • Author

Kan du beskrive pigen..alder / mål osv... takker.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej, er blevet lidt nysgerrig. Kendes prisen på hj eller fuld pakke. hvilket område i forhold til Hornbæk, mod Helsingør, Kbh eller gilleleje ? MB:))

Skrevet

Hej, er blevet lidt nysgerrig. Kendes prisen på hj eller fuld pakke. hvilket område i forhold til Hornbæk, mod Helsingør, Kbh eller gilleleje ? MB:))

Det er lidt, meget lidt, udenfor Hornbæk by i et helt alm. villakvarter

Skrevet

Tak, meget lidt :)) jeg tænker så det knager, da jeg har bekendte i området, som jeg helst ikke vil rende ind i. :))

Skrevet

Tak, meget lidt :)) jeg tænker så det knager, da jeg har bekendte i området, som jeg helst ikke vil rende ind i. :))

Jeg siger ikke adressen!! Send hende en SMS

• 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om Hornbæk er lukket ? Har ikke set annoncer i nogen tid derfra.

Skrevet

Tak :rolleyes:  Den har jeg også selv fundet via Google, men søger jeg på siden kommer den ikke frem.

Står også den er inaktiv. Er heller ikke blevet opdateret siden 5. januar.

Skrevet

Har selv prøvet og ringe på nummeret i dag men det duer ikke

the rider

Skrevet

Hej Manden

Ved du hvornår hun er tilbage igen og har du et telefonnummer, du kan evt. oplyse nummeret i en privat message

The Rider

• 3 weeks later...
Skrevet

-og hun er 21 ? -og 140 cm ?

-og hvad med priser...

-syntes de er knaldfrække de thaier.. -men bryder mig bare ikke om alt det der fordækte hvor man ikke kan få at vide hvad der tilbydes eller hvad det koster..

Skrevet

-og hun er 21 ? -og 140 cm ?

-og hvad med priser...

-syntes de er knaldfrække de thaier.. -men bryder mig bare ikke om alt det der fordækte hvor man ikke kan få at vide hvad der tilbydes eller hvad det koster..

Du kan rolig prøve ZEUS - der ydes en udemærket service!

• 1 month later...
Skrevet

Det lyder som Zeus er en dejlig lille spirrevip. Kan hun også tage fat og gi en god hård massage ? :))

• 8 months later...
Skrevet

Altså kan man få fuldpakke i Hornbæk? og hvad er pris niveauet?

Skrevet

Er der nogen der kan komme med en dugfrisk beretning af et besøg hos hende. .. ja og hvad hedder hun?

• 4 weeks later...
Skrevet

Nu må det være tid til at besøge Hornbæk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.