Hop til indhold

Thai massage midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Hey gutter.

Jeg søger et godt sted til at få thai massage med HJ, omkring Hammel eller nærliggende områder. 30 min kørsel ca for den rette er helt fint.

Det er vigtigt at det er et meget diskret sted ift parkering og indgang, så det ikke ligner et bordel. Kunne være hvis det var en reel Thai massage som bare tilbyder ekstra eller noget privat bolig lignende :-) 

give me your best! På forhånd tak

Skrevet

Jeg er ikke lige sikker på afstanden… men Daw i Tørring er et almindelig Thaimassage sted, og her får du både god massage og ekstra tilbud

Skrevet
Storstrafferen skrev, for 4 timer siden:

Jeg er ikke lige sikker på afstanden… men Daw i Tørring er et almindelig Thaimassage sted, og her får du både god massage og ekstra tilbud

Almindelig og almindelig - ret tydeligt det er "sådan et sted" udefra synes jeg dog. Men ja, man kan få alt derinde, og nogle gange en god massage... 

Skrevet
Mastager skrev, den 4.3.2025 at 05:02:

Almindelig og almindelig - ret tydeligt det er "sådan et sted" udefra synes jeg dog. Men ja, man kan få alt derinde, og nogle gange en god massage... 

Du har måske ret…. Havde du på et tidspunkt fundet et sted i Herning, hvor man kan få lidt ud over god massage?

Skrevet
Storstrafferen skrev, for 10 timer siden:

Du har måske ret…. Havde du på et tidspunkt fundet et sted i Herning, hvor man kan få lidt ud over god massage?

Fasai og Inthira

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.