Hop til indhold

Nogen der kender hende her ?

Featured Replies

Skrevet

Billederne er nye men pigen har været her længe og bor vist fast i kbh. Hun har længe annonceret med den pris, og jeg tænker at man får noget for pengene. Jeg har endnu ikke besøgt hende men tænker at jeg vil gøre det. 
Tag en tur for holdet og giv en melding om oplevelsen ;)

Skrevet

Så har onkel Shiny taget en for holdet. Stedet er udkanten af Rødovre. Garagen ved siden af et gult hus. Der er pænt inde, godt badeværelse, belysning, bekvem seng etc.

Damen er hende på billederne, og de er af nyere dato. De er taget fra en vinkel, der får hende til at se smallere ud. Dresser som på billederne, hvilket efterhånden er sjældent. 

Massagen er kontant, mellem hård, kyndig. Fin hyggesnak, godt engelsk med tydelige spor af svensk. Efterhånden mere pirring. B2b er med brysterne, der er pænt store og naturlige. Se en går jeg typisk ikke i detaljer med.

Prisen er som i annoncen. Jeg tror ikke jeg bliver stamkunde. Hun er sød og behagelig at være sammen med, men for mig ligger stedet langt væk. Hvis man decideret er til kraftige voksne kvinder, kan hun være et godt bud.

Skrevet
shiny skrev, for 29 minutter siden:

Så har onkel Shiny taget en for holdet. Stedet er udkanten af Rødovre. Garagen ved siden af et gult hus. Der er pænt inde, godt badeværelse, belysning, bekvem seng etc.

Damen er hende på billederne, og de er af nyere dato. De er taget fra en vinkel, der får hende til at se smallere ud. Dresser som på billederne, hvilket efterhånden er sjældent. 

Massagen er kontant, mellem hård, kyndig. Fin hyggesnak, godt engelsk med tydelige spor af svensk. Efterhånden mere pirring. B2b er med brysterne, der er pænt store og naturlige. Se en går jeg typisk ikke i detaljer med.

Prisen er som i annoncen. Jeg tror ikke jeg bliver stamkunde. Hun er sød og behagelig at være sammen med, men for mig ligger stedet langt væk. Hvis man decideret er til kraftige voksne kvinder, kan hun være et godt bud.

Tillader mig at spørge:

Var hun glatbarberet? og bestilte du fuld pakke og var det med analsex til hende?

På forhånd tak.

Vh. Jens

Skrevet

Barberet, ja. Tog tilbuddet til 800. Er ikke specielt interesseret i anal

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.