Hop til indhold

Recommended Posts

Isabella, hun er virkelig fantastisk. Når hun er i landet, sørger jeg altid for at besøge hende. Uanset om hun er i Kolding, Odense eller Aarhus, kører jeg bare dertil for at nyde selskabet med denne smarte og smukke pige. Hun er den bedste, jeg nogensinde har besøgt, og hun byder mig altid velkommen med et varmt smil og en hyggelig samtale. Hun tager sig tid til arbejdet. Jeg synes, hendes blowjob er den bedste. Jeg håber oprigtigt, at hun fortsætter med at besøge Danmark og ikke flytter et andet sted hen, det ville være et stort tab.

Drenge, vær søde ved alle damer, men især ved denne perle.

Jeg kan også bekræfte, at billederne i hendes annoncer er ægte; hun ser præcis ud, som de viser.

https://annoncelight.dk/showad/402298

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig! Isabella er, for mig, den smukkeste og sødeste gp man kan finde. Jeg bestræber mig på at besøge hende så ofte jeg kan når hun er her, fordi hun altid behandler mig så godt :wub:

Vil klart anbefale at besøge hende. Bare i lover at være sød ved hende, så kan jeg også godt garantere at hun helt sikkert er sød ved jer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen forsøger at skade Isabellas omdømme ved at oprette to falske annoncer, den ene hævder, at hun er i København, og den anden i Odense. Hun er i Aarhus, jeg besøgte hende i dag. Den eneste gyldige annonce ifølge hende er den, der er nævnt i denne anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marteen skrev, for 1 time siden:

Nogen forsøger at skade Isabellas omdømme ved at oprette to falske annoncer, den ene hævder, at hun er i København, og den anden i Odense. Hun er i Aarhus, jeg besøgte hende i dag. Den eneste gyldige annonce ifølge hende er den, der er nævnt i denne anmeldelse.

Ja, jeg har også selv anmeldt de falske annoncer. Træls at nogen forsøger at ødelægge det for hende. Hun er så skøn, jeg håber virkelig at hun vil blive ved med at komme forbi Danmark :(

Man kan også finde hendes profil her: https://annoncelight.dk/profile/Pussycat 
Hun er ganske rigtigt i Aarhus lige nu, men hun tager vist til Odense i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...