Hop til indhold

Drop in og gangbang tirsdag d. 25 i Randers med ung og fræk pige

Featured Replies

Skrevet

Drop in fra kl: 15-16.15

Det koster 500 kr for 15 min 

Du er ikke garanteret at have mig alene, men blot at det bliver en fræk stund 

Skriv til [email protected] for adresse

Gangbang fra kl 17-18.30 

Det koster 1000 kr at deltage. 

Ønskes anal koster dette 300 kr. ekstra. 

Ønsker du kun at kigge, med mulighed for at komme udover mig, koster det 400 kr. Hvis der er plads for de aktive deltagere, må man røre lidt ved bryster og min dejlige røv inden “afslutning”. 

Kvinder gratis

Lidt info om mig: 

Jeg er generelt energisk og passioneret i sengen, og elsker at være jeres frække legetøj, når vi leger sammen. 

Jeg kan godt lide at blive domineret med blide smæk, spyt, facefuck, dp, lidt ydmygelse. Men nyder også det rolige rigtig meget. Jeg er eksperimenterende, og elsker at prøve forskellige stillinger og få lov at hoppe lidt på jeres pikke. Du må afslutte hvor du vil, jeg er vild med jeres dejlige sæd..

Hvis der er flere til stede, må man også binde mig, og lege med mig sådan. Jeg bærer en let gennemsigtig maske, men du kan sagtens stadig se, hvilken ung og smuk kvinde jeg er. 

27 år, 174 cm høj og vejer ca. 58 kg. En slank og fræk pige.

Praktisk info:

Husk kondomer i egen størrelse

Alt med kondom undtaget blow

Der serveres øl, vand. 

Der er mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med. 

Håber du er klar til at lege med mig, det bliver som altid voldsomt frækt! 

Skriv til:

[email protected]

Husk at notere: 25/2 kl 11 i emnet. 

3F4A0F74-1316-47EA-A832-B551CD081241.jpeg

7FA5FA71-6DD8-4DC6-9BE6-59D7FA95D55F.jpeg

9993F18C-1510-4A12-8CC4-8BE9D73AECF2.jpeg

FCC07CF1-C145-40ED-8D5E-5841BBB08359.jpeg

Redigeret af Tinapigen

Skrevet

Efter at have læst det her samt set annoncen 3 gange. Så er jeg lidt irriteret over, at jeg ikke har mulighed for, at spørge om evt deltagelsen tirsdag. Håber muligheden kommer igen. Frisk du laver der her ! Og frækt med den maske 

Skrevet
  • Author

Dagens event er desværre aflyst grundet sygdom. Samme koncept vender tilbage d. 5 marts og jeg glæder mig til at afprøve det med jer! Beklager meget <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.