Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet at søge lidt men synes mange af anmeldelserne er ældre. Søger Søborg/Herlev og op efter mod Nord.

Nogen som har noget up to date viden og kan komme med en anbefaling.

Massagen er det vigtigste, faktisk er en håndtrold alt hvad jeg behøver af ekstra.

Ung eller gammel er ikke så vigtigt mere deres evner som massør.

Mange tak :)

Skrevet

Hvis du skal meget nordpå, så er der to steder du skal undgå: Sai Tong i Græsted og Noi i Blistrup.

Lidt mindre nordpå er Munja, som både er smuk og behagelig. Meget blød og erotisk massage, men sidstnævnte deler vandene. Jeg er vild med det. Og hun skal efter sigende køre med to menu-kort, alt efter om man er fast kunde.

Og i Espergærde er frække JJ, som er frisk på det meste. Og som rent faktisk kan massere!

Så er der Orchid i Virum, som er blevet positivt bedømt på det seneste, bl.a. af undertegnede som oplevede nogle meget løsslupne bryster og en meget indlevende massage og HJ fra mamasan - uden at der blev forsøgt på et evindelige opslag som steder har været kendt for. 

Bortset fra det, så er jeg med på en lytter her. Ønsker også gode steder nord for KBh

Skrevet
  • Author

Mange tak :) til jer begge

Skrevet
NilleAlle skrev, for 20 timer siden:

Hvis du skal meget nordpå, så er der to steder du skal undgå: Sai Tong i Græsted og Noi i Blistrup.

Vil du fortælle lidt mere om dine oplevelser i Græsted?

Skrevet
Densøde skrev, for 3 timer siden:

Vil du fortælle lidt mere om dine oplevelser i Græsted?

Ja. Tidligere på adresse var en ældre men smuk og dygtig thai. Hun er rejst til Thailand, og en noget yngre dame har overtaget. 
Hun har desværre ikke evnerne eller charmen. Desuden er der en virkelig kedelig historie forbundet med stedet, som jeg helst ikke vil dele her offentligt … endnu. Det er en historie som kæder Noi i Blistrup og Sai Tong i Græsted sammen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.