Hop til indhold

Sol Massage, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

øh

Jyskpik skrev, for 3 timer siden:

Hej er der nogen der har været der for nylig og kan fortælle noget om pigen i annoncen, hun ser ret tiltalende ud:

https://annoncelight.dk/showad/369771

øh... nu er annoncen nede ;) 

men hvis det er den Sol som ligger i midtbyen, (der er nemlig også helt grøn massage et andet sted i byen som også hedder Sol, 

men da jeg ikke ønsker flere advarsels point af ivrige moderatorer kan jeg ikke røbe adressen på den  :) hehe)

så giver hende som er i midtbyen og som du sikkert linker til , elendig service, dødsyg at lege med og kiggen på uret og snyd med tiden 

hun havde butik i Trepkasgade tidligere, og hun er på ingen måde lækker og hvis du syntes det, så har du brug for en service hun og et gult armbind med 3 prikker :) 

hun var også super træls over for dem hun havde ansat 

Skrevet

Forstår ikke den andmeldelse jeg har været ved SOL flere gange og har fået den bedste massage i Århus og jeg har været mange stæder.

og at hun snyder med tiden har jeg aldrig oplevet, sidst jeg var der stod jeg på gaden 1time og 17 min efter jeg var ankommet.

Sidst jeg var der fortalte hun om en der chikanerede hende og ikke overholdt tiden.

Så nogen gange kan det også være kunden.

jeg har ikke været på siden i flere år men her synes jeg der er en grund til at opunere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.