Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej :)

Jeg har altid været tiltrukket af lange og/eller spidse negle og det torturinstrument disse negle kan være. Jeg er derfor på udkig efter en Domina der har længere negle (enten naturlige eller acryl)og som vil bruge dem til at kilde og kradse med mens jeg er totalt fikseret.

Er der nogle der har erfaring med dette?

Skrevet

Hej

Du skriver ikke hvor i landet du søger?

Men i Københavns området er Lady Iris et godt bud på en domina med lange negle

Skrevet
[email protected] skrev, for 11 timer siden:

Hej :)

Jeg har altid været tiltrukket af lange og/eller spidse negle og det torturinstrument disse negle kan være. Jeg er derfor på udkig efter en Domina der har længere negle (enten naturlige eller acryl)og som vil bruge dem til at kilde og kradse med mens jeg er totalt fikseret.

Er der nogle der har erfaring med dette?

Hej BW

Jeg forærede Anita et par "klør" endda til begge hænder. Dem bruger hun super på mig og de ædlere dele, når jeg står helt spændt op i loftet - og hun elsker at bruge dem raffineret og hård samtidigt - hvis det er ok selvfølgeligt. Hun kan ta' hårdere fat end med påsatte plastiknegle.
Hun har flere gange sneget sig op bag ved mig og så kradset mig på brystkassen og derefter de ædlere dele. Eller holdt den ene hånd på ryggen og bedt mig om at se hende i øjnene på kort afstand - og så grebet de ædlere dele hårdt med dem så man er helt oppe på tåspidserne. Hun ELSKER når hun får frie hænder til at være drillepind så kombi ægge og smerte går op i en højere enhed.

Se www.dominatrix.dk

Kh W

53490FAB-6BB3-4AB0-9EA1-89C5D690688E.jpg

Redigeret af whipit

Skrevet
whipit skrev, for 10 timer siden:

Hej BW

Jeg forærede Anita et par "klør" endda til begge hænder. Dem bruger hun super på mig og de ædlere dele, når jeg står helt spændt op i loftet - og hun elsker at bruge dem raffineret og hård samtidigt - hvis det er ok selvfølgeligt. Hun kan ta' hårdere fat end med påsatte plastiknegle.
Hun har flere gange sneget sig op bag ved mig og så kradset mig på brystkassen og derefter de ædlere dele. Eller holdt den ene hånd på ryggen og bedt mig om at se hende i øjnene på kort afstand - og så grebet de ædlere dele hårdt med dem så man er helt oppe på tåspidserne. Hun ELSKER når hun får frie hænder til at være drillepind så kombi ægge og smerte går op i en højere enhed.

Se www.dominatrix.dk

Kh W

53490FAB-6BB3-4AB0-9EA1-89C5D690688E.jpg

Jeg var ikke klar over, at Anita stadig var aktiv. Hun tog min anale mødom og gav mig en af de allerbedste bdsm oplevelser jeg har haft for vel omkring 15-16 år siden. Det kunne da være man skulle lægge vejen forbi igen.

Skrevet

Hej BW og GrandeMarco:

Jeg tror GrandeMarco vil give mig ret i at Anita helt sikkert kan lave en session, hvor hun meget avanceret og elegant bruger de klør. Hun giver ikke sex, men er i mine øjne en fuldstændig legendarisk domina der har den mest utrolige fornemmelse af sin slave. Hun er samtidig umådelig intelligent og er skøn at snakke med efter en session, her er social-litteratur, opera på højt niveau og især socialrealistiske film diskussionsemner, hvor man skal stå tidligt op for at følge med. Samtidigt med en super skarp og lidt ironisk humor, hvor hun altid syntes "den lidt skæve indfaldsvinkel" er interessandt. Og GrandeMarco; Som du kan se på de billeder jeg tog ved juletid, så kan Anita stadig strammes ind i et korset så hun har total hvepsetalje - og hendes megaflotte barm (J-skål) !!

Jeg har næste session 6/3 med en time først i fængslet og 2 timer pinen og plagen. Jeg møder op med svedige hænder for hun har fået grønt lys til at spænde mig helt op på tær og så køre serie efter serie med skift af piske, fra flogger til 2 singletails i kryds eller tandem, godt krydret af rigtige spark med de høje Arollo og en cigaret og lidt champagne til ganen.... Hun magter skam også at være total Ilse - og jeg er stresset så tænderne næsten klapre i munden på mig når jeg banker på eller når har fået en røvfuld på briksen og kun venter på at blive hevet ind til "forhør" der knækker mig. Hun har det mentale kram på mig hele tiden når hun ser mig i øjnene, og det betyder meget mere end hendes alder, hun er stadig stinkende fræk helt over i det perverse, og så har jeg købt et super læderkorset der præsentere hendes barm helt fantstisk, lige ud i luften og op under hagen så man taber kæben. Hun tager mig på en rejse hver gang, ud mod det ukendte og nye perspektiver. Det er mig der er stopklodsen, ikke hende !!

"Pjevs" her glæder sig... (Ondt navn bare fordi man hopper som en reje og piber som en mus...) 
GrandeMarco - hun er bestemt leveringsdygtig !

Og BW, lad os høre om dine "rifter" - enhver lille beretning giver inspiration til mange andre !

Redigeret af whipit

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.