Hop til indhold

Sexy petite Amira i Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Amira på Frederiksberg

https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira

At planlægge mødet var helt ok og ligetil. vi blev enige om et tidspunkt og en varighed, og det hele virkede perfekt afstemt.

Da hun åbnede døren, skuffede billederne heller ikke. Pengeoverførslen skete, og handlingen begyndte. I starten tillod hun ikke at røre ved sine bryster, fordi de for nylig var blevet opereret og er meget følsomme. ok det er forståeligt. bj'en var bare ok, og sexen gik fint, og vi skiftede et par positioner.

Det, der virkelig ikke gik godt, var, at hun snyder til tiden. Jeg planlagde 45 minutter, og efter den første runde, da der stadig var 15-20 minutter tilbage, viklede hun håndklædet om sig selv og sagde, at der ikke var mere tid tilbage. dette var tydeligvis ikke, hvad jeg forventede. Jeg fortalte hende, at der stadig er mindst 15 minutter tilbage, og hun anerkendte dette og tillod mig at blive 10 minutter mere, men hun tillod ikke nogen berøring af sin krop længere, og det var som om hun ville have mig til at gå snart. Der er flere gode anmeldelser om hende, men nogen har også nævnt før, at hun snyder til tiden, og det kan jeg bekræfte nu.

Skrevet
Max_p skrev, for 2 timer siden:

. I starten tillod hun ikke at røre ved sine bryster, fordi de for nylig var blevet opereret

Jeg syntes nok hendes bryster ser større ud på de nye fotos. Endnu en smuk pige med velformede naturlige bryster der får dem opereret til unaturlige hårde bryster. Ak og Øv! Men det er sikkert "good for business" ifølge pigerne.

Mht 45 minutter synes jeg det kan være svært at udnytte. Ofte er der ikke tid nok til "round 2" ifølge pigerne så generelt synes jeg 30 minutter er bedre value for money. 

/B

Skrevet

Hello my dear !!
Thank you for taking the time to share your experience! 
Even though I told you there were 15 minutes left, it was because you wanted to take a shower and a second round was clearly impossible! 
After all that you spent another 15 minutes in the room when you came back from the shower and in the end you spent about 55-60 minutes during the visit so I can't even think that I cheated you on time! 
Moreover there are some report’s on nimpho.dk where some girl’s are saying that you were trying to stall for time after you came back from the shower and that is not fair at all !!!
You did the same to me also ! 
Have a lovely day and take care of yourself! 
Best regards Amira ❤️❤️

Redigeret af [email protected]
I wrote something wrong

Skrevet

Ser ud som om pigerne også har deres side hvor de anmelder gæsterne:biggrin: den ku være sjov at se….

Skrevet
  • Author
[email protected] skrev, for 7 timer siden:

Hello my dear!!
Thank you for taking the time to share your experience! 
Even though I told you there were 15 minutes left, it was because you wanted to take a shower and a second round was clearly impossible! 
After all that you spent another 15 minutes in the room when you came back from the shower and in the end you spent about 55-60 minutes during the visit so I can't even think that I cheated you on time! 
Moreover there are some report's on nimpho.dk where some girl's are saying that you were trying to stall for time after you came back from the shower and that is not fair at all !!!
You did the same to me too! 
Have a lovely day and take care of yourself! 
Best regards Amira ❤️ ❤️

Thanks for your polite response but I must say that it was indeed time cheating because when I got out of shower, you refused any kind of touching and wrapped towel around as if the only thing left now for me is to go towards the door. Your body language clearly was telling that you want me out of the door asap. It wasn’t 50-60 mins but only 25 mins elapsed when I got out of shower and 20 mins were still left but I ended up leaving after 10 mins.

I agree there is no possibility for round two in 45 mins time but then you should also not expect someone to leave after 25 mins instead of 45.

I have nothing against you. Just a positive feedback for you to improve this thing next time someone comes to you. 

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.