Hop til indhold

Pisk og rejsning

Featured Replies

Skrevet

Hvis dette indlæg er fejlplaceret må de som kan det gerne flytte indlægget til det rette forum

I den lille video i nedenstående link for slaven rejsning når hans pik piskes, hvilket jeg synes er frækt, og noget jeg selv fik da jeg var yngre og der var liv i pikken.

- Hvad oplever I som besøger dominaer?

- Og et spørgsmål til dominaerne, får slaverne rejsning når I pisker eller piner dem på anden måde?

- findes der andre videoer hvor slaven får rejsning eller udløsning når han piskes?

https://xhamster.com/videos/cruel-reell-i-like-your-cock-part-1-xhKdVPR

Redigeret af SpankingSub

Skrevet

Jeg har engang prøvet at få pikken pisket op og stå, hun brugte en ridepisk

Skrevet

Ja jeg kan selv få den til vokse sig STOR og  stiv :rolleyes:med slag ( flade hænder og andre ting som maler rører pind osv. )

Jeg har også fået fede udløsninger af denne gør det slag faste behandling :ph34r:

Det tager dog tid og en del slag fra flere forskellige vinkler  

men det er super fed oplevelse der kommer ud af det selv om det er gør det selv og kun slag i rå mængde ik noget frem og tilbage 

Redigeret af Trueslave

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.