Hop til indhold

Snydt igen!

Featured Replies

Skrevet

Hvornår bliver jeg klogere?(måske aldrig!)

Jeg faldt for en annonce på AL, en sød pige i min hjemby. Skrev straks på hendes Gmail: SHFUNK450.

Efter nogle dage svarede hun som Maria Simonsen at hun havde lukket sin annonce pga alt for mange useriøse beskeder. Hun søgte en serøs fast sex-partner og spurgte om mine ønsker/fantasier, som jeg straks sendte til hende.

og så kom svaret:

Hej igen Søde :).

Undskyld for at der går så lang tid imellem mine svar, men jeg bruger ikke ret meget tid foran min computer og jeg har en arbejdstelefon.

Jeg vil rigtig gerne finde mere ud med dig, men jeg mangler lidt mere information om hvordan det skal foregå, 

Så hvis du kunne skrive til mig på Ping4flirt med en gratis bruger:https://ping4flirt.com/#/adv/IAX973

Så har jeg også mulighed for at skrive tilbage med det samme fra min mobil og der er flere billeder af mig. 

Jeg hedder (MilkyGirl) derinde.Jeg glæder mig til at høre mere fra dig :).

og sådan et svar havde jeg fået en gang tidligere!
ØV
Skrevet
Oleboy skrev, for 3 minutter siden:

Så hvis du kunne skrive til mig på Ping4flirt med en gratis bruger:https://ping4flirt.com/#/adv/IAX973

Jeps, er selv hoppet på denne limpind 3 gange, men synes efterhånden jeg kan spotte disse scam-annoncers layout og ordlyd. Ja, man spilder virkelig sin tid. Vi må bare huske at rapportere disse scams på AL. Så må vi håbe de får dem fjernet.

Skrevet

Jeg tror efterhånden at jeg har fået 10-20 stykker af den slags mails. Første gang hoppede jeg i med samlede ben, og forsøgte at skrive med "pigen" på det falske "datingsite" Jeg fik hurtigt brugt de "mønter" der fulgte med til start. Da jeg skulle til at købe nye kunne jeg ikke få kreditkortet til at fungere, sikkert fordi jeg havde begrænset det til Europa. Så jeg blev stoppet der, og fik tid til at se hvad det var jeg var på vej ud i.

Jeg har senere prøvet at svare helt uforskammet og ulækkert på sådan en mail, og alligevel fået et "høfligt" standardsvar. Jeg tænker at det fungerer helt automatisk uden nogen skal bruge tid på de mails.

Omvendt har jeg haft nogle rigtig fine oplevelser med piger som jeg først har troet var falske profiler, så skriv bare og se hvad der sker, men lad være med at lægge for meget følelse i det før du ved at det ikke er snyd og bedrag:)

Skrevet

Varm kvinde Søger sex - Privat ejendom fra Greve - havede præsist samme setup, samme email tekst.

Jeg havde lidt mistanke (heldigvis) og kan nu se at det ikke er den eneste annoncør på AL der benytter sig af præcis den samme metode.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.