First timer 7 Skrevet 22. Februar Hvem er nu på Middelfartvej ved Brenderup???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2619 Skrevet 23. Februar Ikke mig Til sagen @First timer du bør skrive en mere sigende overskrift, så kan alle hurtigt se om det er en tråd som de kan bidrage til. Med den overskrift du har lavet springer de fleste nok bare tråden over. Du kunne såmænd bare have skrevet det samme som du skriver i teksten "Hvem er nu på Middelfartvej ved Brenderup?" så kan alle se hvad tråden handler om. Og et link til annoncen vil gøre din eftersøgning bedre i det at alle nu ved helt præcist hvilket sted det er du spørger på. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1108 Skrevet 23. Februar (edited) First timer skrev, for 11 timer siden: Hvem er nu på Middelfartvej ved Brenderup???? Det må være hende her https://annoncelight.dk/showad/353793 Om der er flere på adressen ved jeg ikke Redigeret 23. Februar af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
First timer 7 Skrevet 23. Februar lille_peter skrev, for 12 timer siden: Ikke mig Til sagen @First timer du bør skrive en mere sigende overskrift, så kan alle hurtigt se om det er en tråd som de kan bidrage til. Med den overskrift du har lavet springer de fleste nok bare tråden over. Du kunne såmænd bare have skrevet det samme som du skriver i teksten "Hvem er nu på Middelfartvej ved Brenderup?" så kan alle se hvad tråden handler om. Og et link til annoncen vil gøre din eftersøgning bedre i det at alle nu ved helt præcist hvilket sted det er du spørger på. Sorry der var en Mena før og hendes annonce er væk men der stadig lys på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg