Hop til indhold

Recommended Posts

Den kommende uge har jeg et dage i Herlev/Ballerup området. Det skal da helt sikkert føre til en god massage med efterfølgende glædelig afslutning på den ene eller anden måde. Men hvem kan anbefales?

Af de eksisterende i området har jeg vist kun prøvet Yen i Ballerup, Nicki (som helst ikke vil give hj osv) i Herlev og Herlev Thai Wellness , hvor kvinderne er noget af det mindst besnærende når det kommer til charme og erotisk udstråling …

Hvem er god? 
Jeg elsker god massage fra en berøringsvenlig kvinde, som gerne lader brysterne være fri for at fremskynde processen… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Direktøren 50 skrev, Lige nu:

Fasai på gågaden er simpelthen den smukkeste thai i byen 

Lyder godt, har du et link? 

/DFyr_36

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dit indlæg er flyttet til det rigtige rum, det er ikke en anmeldelse.

NilleAlle skrev, for 1 time siden:

Hvem er god? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På billede 2 er det Nikki. Jeg ved ikke om det er hende der har stedet, men hun har været der flere år. Indimellem er der en gæstemassør på stedet og der har jeg tidligere løbet ind i et par utroligt smukke unge kvinder. Det er nok Nikki Direktøren henviser til. Hun er smuk og har en dejlig krop, med silikone babser. Hun er sød og rar. Der er dog også en ældre thai som kun giver massage (måske hj), måske er det i virkeligheden hende der har stedet.

Priserne er standard. Indgangen til massagen er i et lille indhak på en meter, men du kommer til at stå lige ved indgangen til en herrefrisør hvor der er frit udsyn til at du står der og den eneste mulighed for dit besøg er thaistedet. Men er man ligeglad med det, så er det fint nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 2 timer siden:

Dit indlæg er flyttet til det rigtige rum, det er ikke en anmeldelse.

Tak. Det var sgu en ærlig fejl!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 4 timer siden:

På billede 2 er det Nikki. Jeg ved ikke om det er hende der har stedet, men hun har været der flere år. Indimellem er der en gæstemassør på stedet og der har jeg tidligere løbet ind i et par utroligt smukke unge kvinder. Det er nok Nikki Direktøren henviser til. Hun er smuk og har en dejlig krop, med silikone babser. Hun er sød og rar. Der er dog også en ældre thai som kun giver massage (måske hj), måske er det i virkeligheden hende der har stedet.

Priserne er standard. Indgangen til massagen er i et lille indhak på en meter, men du kommer til at stå lige ved indgangen til en herrefrisør hvor der er frit udsyn til at du står der og den eneste mulighed for dit besøg er thaistedet. Men er man ligeglad med det, så er det fint nok.

Det er Nikki men som der også bliver er der gæster sommetider og det er yderst smukke piger der kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...