Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt dette massage sted i Hobro et par gange. 

 

Diamond Thai Massage
Updated May 8, 2013
 
Skibsgade 20 
9500 Hobro
Tlf. 50 20 36 24

 

Det har ikke været anmeldt før her på EG, så jeg håber at andre kan supplere min beretning.

 

Stedet ligger i en sidegade til byens hovedstrøg, der godt nok ikke er særligt befærdet. Den sidegade, Skibsgade, er meget diskret og stille. Umiddelbart er der ingen tegn på, at der er en thai massage klinik i syne, når man går ned af gaden, da der ikke er det traditionelle skilt ude på fortorvet. Men da jeg går forbi det husnummer (20), som der er opgivet på hjemmeside, så ser jeg pludselig, at der står Diamond Thai massage skrevet på et stykke A4 papir med tusch. Jeg bliver lidt paf over den ringe reklame, og tænker straks at det må være et sted, hvor man helt sikkert kan få mere end alm massage. Jeg havde ved at læse hjemmesiden, og det at der ikke før været anmeldelser på EG fået den opfattelse, at det måtte være en "grøn markering". Nå... jeg var på ukendt område, og elsker at udforske de hvide pletter udenfor de østjyske hovedstæder (Randers og Århus), så det skulle have en chance. 

Jeg vendte om, og tog i døren. Låst.... Øv, vendte om og gik ned af gaden igen. Straks hørte jeg døren blive åbnet, og jeg vendte endnu engang om.

Jeg kom ind i butikken, hvis man kan kalde den det. Kvinden der tog imod mig, så meget sød og naturlig ud, samt meget tækkeligt klædt, hun er vel 35-40 år. Nå der var håb om "grøn markering" til OD endnu. Lokalet så godt nok noget rodet ud. Det lignede allermest mit kontor når det ser værst ud. Jeg blev ledt ind i et andet lille lokale, hvor der står en rigtig massage briks med håndklæder lagt udover. Jeg tager tøjet af, undtagen underbukser, det ligger i luften at sådan er det her. Hun kommer ind og vi småsnakker lidt om at jeg har ømme skuldre. Hun spørger om det skal være olie eller sportsmassage. Jeg har lyst til noget godt dybtgående massage, så jeg vælger sportsmassage. Hun går igang med massagen, som virkelig er hård. Går dybt i led og muskler. Der bliver arbejdet meget metodisk og struktureret, samtidig med at hun leder efter de "onde" punkter. Underbukser bliver helt trukket ned under massage af rygstykker og baller får også en tur. Meget kompetent massage, og kan klart anbefales, hvis det er det man går efter og ikke ekstra ydelser. Man skal kunne tåle noget smerte, hvis man ikke vil ligge og stønne højt under massagen.

Jeg havde bestilt en time, som kostede kr  400 når det var sportsmassage. Oliemassage koster 350 har jeg læst på hjemmesiden. Hun kender vist ikke klokken så godt, for jeg fik 25 min oveni, det skal hun ikke høre et ondt ord for, for det var faneme en god massage.

 

To klare minusser. Butikken er virkelig rodet, og man kan høre barn og mand(?) gå og snakke og være familie imens man får massage. Det trækker ned for mig (i hvert fald på den pågældende dag)

 

Musikken er noget anderledes. Godt nok thai musik men ikke det sædvanlige chillout musik, men mere buddisktisk i sit præg, og det virkede rigtig godt.

 

Gentagelse? ... Klart ja.

 

  

Redigeret af Bulder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har været der et par gange, ok massage og lidt ekstra (HJ) samtidig med du må røre hende hvor du vil (700,-) så teksten på hjemmesiden passer ikke helt, men det skal de vel skrive

Rigtig god massage, kan godt anbefales

ps. der er forskellige piger der deler vagterne

Redigeret af toti60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om jeg skal derhen igen. Hvem fik du massage af denne gang?

 

På ODs liste har stedet en rød markering. Jeg har kun oplevet at det har været helt seriøs massage. Er der nogen som inden for det sidste halve år har fået en anden og mere erotisk ydelse oveni den gode massage? - skriv det gerne på PB, hvis man ikke har lyst til at skrive det her.

Redigeret af Bulder

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været der for en 3 ugers tid siden.. super massage dejlig hård. blev pirret mens jeg lå maven. fik HJ til sidst, måtte røre hvor jeg ville. god oplevelse

 

 

Med hvilken af de to piger, havde du den gode oplevelse med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har lige være i Hobro til en rigtig god oplevelse en god massage hvor hun kom alle steder , og jeg ved ikke om man kan få mere ,for jeg spurte ikke om det ,det gør jeg næste gang for jeg kommer helt sikkert igen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Der er nogen herinde der har skrevet at klinikken elelr butikken som thaier kalder ders lille foretning at de er nye ejer og piger som kommer fra den lukkede kælder butik der var i Lillegade lige skrårt over for Føtex (Adelgade ? det er i øvrigt 2 mere thai massage butikker i Adelgade op af gaden og bakken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...