Hop til indhold

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Har forsøgt at kontakte hende dog uden held. Hendes ansigt virker bekendt, har helt sikkert set hendes annonce før, da hun huserede et andet sted. Ingen opdateringer herom?

Skrevet
duved97 skrev, for 13 timer siden:

Har forsøgt at kontakte hende dog uden held. Hendes ansigt virker bekendt, har helt sikkert set hendes annonce før, da hun huserede et andet sted. Ingen opdateringer herom?

Det er som @The Lover Boy siger den samme, men hun er stadig på begge annoncer så hvor hun er må man se om man kan finde ud af.

Skrevet

Så er hun besøgt. Lidt ambivalent oplevelse, da hun fniste siden hun så mig i døren, og vi havde på forhånd aftalt tid - men vær opmærksom hun skrev til mig 2x på randomme tidspunkter for at oplyse adresse og sikre at jeg dukkede op (til jer gutter, der har det som hobby med GP’er, don’t go here, save ya marriage :) ) 

Apart from that, var oplevelsen ok, ikke noget at prale af, bestilte 30min fp, og tror nærmere jeg ramte de 15-20 min max. Startede ud med super hurtig massage på ryggen, og kommer efter følgende olie på fra top til tå, og så pirre hun med brysterne som er nogle kæmpe sili babser, så et “can you turn around please”, og så er der meldt pirring med brysterne og lidt strejf med pikken mellem dem, og hurtigt blow efterfulgt af en ridning der ikke gik langt tid før jeg kom. 

sød pige, kunne være bedre hvis indlevelsen var lidt bedre og servicen lidt højere. 

7/10 oplevelse ifølge mig :) 

pøj pøj gutter!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.