Hop til indhold

Candy: Helt latterlig fræk og petite

Featured Replies

Skrevet

Var et smut forbi Candy i går, og blev modtaget af en helt vanvittig smuk og petite kvinde, med en helt igennem fræk personlighed. 

Hun var meget tilstedeværende og imødekommende og bare et rigtig godt selskab. 

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været igennem sådan fræk omgang! Måtte også tage en pause for et par gange for bare at få lidt ud af de 30 min. ;) 

Gentagelsesfaktor er 100% fra min side.

Pas godt på hende, hun er en fræk lille ‘keeper’ og der meget gerne må blive ved med, at komme tilbage til KBH.  

https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl

Skrevet

Inspireret at dette indlæg tænkte jeg at Candy var besøget værd, hvilket bestemt også var tilfældet :)

Hun er nemlig utroligt imødekommende - jeg vil nærmest kalde hende sprudlende! Meget charmerende - og en absurd lækker krop, som bare står knaldskarpt!

Som sædvanligt kunne jeg ikke komme, hvilket bestemt ikke var hendes skyld. Eneste jeg manglede var noget kysseri - men jeg er ikke en Adonis og efterhånden lidt oppe i alderen, så jeg vil ikke bebrejde hende at hun nok ikke tændte på mig.

Jeg forstod at hun smutter til smilets by i starten af marts i en uges tid og derefter hjem. Så skal man besøge hende, skal man nok snart rykke på det!

Skrevet

Hvordan kommer I i kontakt med Candy?

Jeg havde en aftale med hende for lidt tid siden som hun aflyste kort før. Siden har jeg skrevet til hende et par gange men får ikke svar

Skrevet

Jeg besøgte hende for 2 uger siden og har slet ikke samme oplevelse. Ja hun har en dejlig krop og et sødt smil. Men der slutter det gode ved den oplevelse, havde bestilt en time men virket som hun slet ikke var der og bare ville have mig ud af døren. 
hun tog slet ikke noget initiativ og lagde sig bare på ryggen. Måtte ikke røre hende nogle steder da hun var øm i kroppen. Fik klare det jeg skulle og vider.

Håber ikke hun har for mange dårlige dage.

Skrevet

Jeg skrev bare til hende om formiddagen og aftalte møde om eftermiddagen. Det gik fint.

Der var lidt i går, hvor det virkede som at det gjorde lidt ondt (og nej, jeg har ikke et kæmpe værktøj - det er meget gennemsnitligt). Så måske der er noget....don't know.

Hun hoppede rundt og var klar på alle stillinger som jeg ville prøve, så jeg ved ikke hvad der har givet oplevelsen for @Agent10

Jeg kommer nok ikke igen, da jeg sætter pris på kysseriet og hellere vil smutte videre til en som er med på det...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.