Hop til indhold

Tidsbestilling på klinikker

Featured Replies

Skrevet

Lad os antage jeg ønsker en tid om en uge hos en gp på en klinik. 
Hvad er proceduren så ?

plejer I at kontakte pigen på en oplyst mail på nettet ? Eller kontakter i klinikken på dagen ? 
eller noget helt tredje ?

Tænker blot at på dagen kan man jo risikere at gpen er booket :p

og skal man i så fald ringe ? Kan man ikke sende en sms i stedet ?

har aldrig været på en klinik hvis man skulle være i tvivl. 

Skrevet

Meget enkelt:

• Find pigen i vagtplanen
  • Ring til klinikken og aftal tid (jo før, jo bedre - ingen grund til at vente)
  • Du skal formodentlig ringe og bekræfte samme dag nogle timer før
  • Mød op til tiden - hvis det er et ordentligt sted, er pigen som regel hurtigt klar

Check dog stedets hjemmeside - der kan være steder, hvor man kontakter pigerne.

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Hvis der er en quickie du ønsker så ville jeg bare ringe eller sende en SMS samme dag. 

Men hvis du ønsker en længere aftale i nogle timer indenfor et specielt tidsrum så kunne du kontakte før. 

Har ikke selv go erfaring med mail. Så ville selv holde mig til, at ringe, sms over mobilen eller hvilke apps, som de muligvis også kunne kontaktes på wattsapp osv.

Skrevet

Seductiongirls.dk skal du ringe til de læser ikke sms, Pussy galore kan man både ringe og skrive til.
Så kontakt dem så tidlig som muligt, når du ved hvem du vil mødes med og hvornår.

Jeg har ikke skrevet til en GP's egen mail, hvis jeg bare vil booke tid med hende på klinik.

Der har aldrig været problemer med at få tid med en bestemt GP når jeg har booket i god tid tidligere, det har dog ændret sig lidt de sidste to gange, hvor jeg havde booket flere dage i forvejen, men dagen før forsvandt kvinderne fra vagtplanen. Men jeg har sikkert bare været uheldig.

Håber jeg svarede på alle dine spørgsmål, og hvis du har flere, kan du bare skrive dem her eller via. PM.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.