Hop til indhold

Recommended Posts

Bare en advarsel... Katrina er i mine øjne ikke pengene eller tiden værd.

Ved ankomsten var jeg positivt overrasket. Hun er pigen (der ligner billederne) og var frisk og snaksalig, 

Men derefter gik det ellers kun galt. Lige så snart jeg havde betalt, begyndte alting at være ekstraydelser, som koster mere... totalt turn-off! Og da jeg så havde abstraheret fra den dalende lyst og vi var igang med sexen - bemærk at hun lukker øjnene og drejer hovedet væk - så tager hun telefonen! Jeg bliver bedt om at stoppe og når at blive lidt halvslap inden hun er færdig med sin samtale  :sad:

Får så vendt hende om i en doggy, hvorefter hun begynder at brokke sig over at det tager for længe. Det gør hun et par gange, hvorefter jeg gør mig færdig . Inkl. det bad jeg fik, var jeg hos hende i 20 minutter ud af de 30 jeg havde betalt for.

Jeg var renvasket og velopdragen, og har generelt god kemi med pigerne.

Så... hold jeg jer fra hende, drenge. Og køb dansk!

 

l

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Bare en advarsel... Katrina er i mine øjne ikke pengene eller tiden værd.

 

En advarsel er ikke bare en advarsel, men der findes i forvejen ca. 60 indlæg med advarsel i overskriften, så det ville have været en stor hjælp om du havde skrevet f.eks Katrine + adresse/arbejdsted e.lign.

 

Nede i teksten kunne du så have skrevet advarsel og evt. have anbragt indlægget under falsk markedsføring.

 

Men helt klart ærgerligt at disse piger, som ikke forstår hvad service er, fortsætter med at drive deres spil. Evt. kunne du have aftalt nærmere med hende på forhånd hvad prisen dækkede, men det ødelægger jo også stemningen at skulle forhandle frem og tilbage om dit og dat - men vi kan kun håbe at din advarsel kommer ud til så mange som muligt, så hun via manglende omsætning mærker at det ikke er en måde at drive forretning på.

 

Men hvis der er nogen, der har en opskrift til at tackle en lignende situation på fornuftig vis, må de da gerne dele den her  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

En advarsel er ikke bare en advarsel, men der findes i forvejen ca. 60 indlæg med advarsel i overskriften, så det ville have været en stor hjælp om du havde skrevet f.eks Katrine + adresse/arbejdsted e.lign.

 

Nede i teksten kunne du så have skrevet advarsel og evt. have anbragt indlægget under falsk markedsføring.

 

Men helt klart ærgerligt at disse piger, som ikke forstår hvad service er, fortsætter med at drive deres spil. Evt. kunne du have aftalt nærmere med hende på forhånd hvad prisen dækkede, men det ødelægger jo også stemningen at skulle forhandle frem og tilbage om dit og dat - men vi kan kun håbe at din advarsel kommer ud til så mange som muligt, så hun via manglende omsætning mærker at det ikke er en måde at drive forretning på.

 

Men hvis der er nogen, der har en opskrift til at tackle en lignende situation på fornuftig vis, må de da gerne dele den her  :D

Ja der er brådne kar alle steder men i sidste ende ødelægger hun det for sig selv Godt at man kan skrive og advare herinde Super

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor jeg dog elsker denne side tak for en god advarsel eller var jeg sgu nok hopper på hende siden hun er i odense 

 

men not gonna happen efter et kig her inde ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...