Hop til indhold
HansenDanmark

Shana i Flensborg

Recommended Posts

https://sexnord.net/en/profile/758130/shana

Jeg skrev til hende på WhatsApp og der var lige lige lidt ventetid på svar ;) men jeg fik aftalen i hus på en times tid. 
Ofte er der parkering lige udenfor ellers kan der sikkert parkeres ved den nærliggende Rewe butik. Husk den blå parkeringsskive. Den danske model gælder ikke i Tyskland.
Yderdøren er åben så du kommer hurtigt indenfor:)
Hun er nøjagtigt som som på billederne. Specielt billedet hvor hun laver selfie i spejlet. Du kan se modermærket på det ene bryst som du kan konstatere ved selvsyn.
Jeg synes hun er tæske lækker, ung, slank, store bryster og en helt flad mave med lækker talje. 

Shana taler et meget fornuftigt engelsk og er meget imødekommende trods hendes unge alder. 
Hun er fra Rumænien og suser til Rendsborg på søndag så du kan lige nå et besøg i morgen lørdag :D

Genbesøg: Ja for hulen da :D  At få lov til at være sammen med en så lækker ung pige det skal gentages, måske jeg kan holde lidt længere næste gang men at lave doggi med hende var bare for stor en fornøjelse :)

Redigeret af HansenDanmark

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...